انتشار دلنوشته های بچه های مسجد به «سردار دلها» در فضای مجازی

مسابقه ای با عنوان دلنوشته ای به «سردار دلها» توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه در حال برگزاری است که آثار رسیده برخی از شرکت کنندگان در فضای مجازی منتشر شد.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مسابقه دلنوشته ای به «سردار دلها» در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در راستای تقویت سرمایه های اجتماعی و الگوسازی برای نسل جوان توسط کانون مهرپویان یانچشمه در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین کودکان و نوجوانان و آشنا ساختن هرچه بیشتر آنها با سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از اهداف برگزاری این مسابقه است.

 

وی با بیان اینکه این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان عضو کانون فرهنگی هنری مهرپویان برگزار می شود، افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به شماره تلفن ۰۹۱۳۸۸۶۱۴۹۴ ارسال کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: بابیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۲ دی ماه جاری است، گفت: به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

برخی از آثار رسیده شرکت کنندگان مسابقه دلنوشته ای به «سردار دلها» بشرح زیر است:

 

سمیه بهارلویی

«سلام سردار، سلام آقای خوبی ها، نمیدانی وقتی درباره شما مطلبی می‌خوانم نمیدانی چه حالی میشم، تازه میدونم چه کسی را از دست داده ایم، مگه میشه یه سردار یک فرمانده جنگی اینقدر مهربون باشه اینقدر شجاع باشه، گاهی وقتا فکر میکنم که تو سردار مثل ما آدما نبودی بلکه یک فرشته بودی که خدا به ما داده بود اما ما آدما ... چی بگم از بزرگیت بعد از شهادتت احساس می‌کنم حس انتقام خون شما در رگهای بدنم بیشتر می خروشد و بیشتر احساس می کنم دخترت شدم اما من کجا و زینبت کجا امیدوارم بتونم یک روز مثل ایشان باشم برام دعا کن خیلی دوستت دارم قهرمان بزرگ.»

 

امیرعلی شکراللهی

«من دوست دارم بزرگ که شدم مثل شهید سلیمانی بشم. یه آدم بزرگ که همه اونا دوست دارن و عاشقشن. وقتی می بینم تو خیابون همه مردم جمع شدن واسه از دست دادن اون گریه میکنن، باخودم میگم اون چقد آدم بزرگی بوده که این همه آدم کاراشون را کنار گذاشتن و اومدن تشييع جنازه اون، من میخوام یک سردار سلیمانی باشم، یک قهرمان که حاضره جونش رو هم واسه کشورش بده ...»

 

رضا اصلانی

«سلام دلنوشته سردار سلیمانی، سردار حاج قاسم سلیمانی سردار نه یک ملت، بلکه سردار آحاد سرزمین های اسلامی بود که یک تنه جلوی استکبار جهانی ایستاد تا امنیت امروز ما مرهون تلاش های بی وقفه آن عزیز خفته در خاک باشد. شهادت بی گمان تنها چیزی بود که لایق و شایسته سردار حاج قاسم سلیمانی بود. کسی که حتی نامش هم لرزه به جان دشمن می انداخت تا اینکه امروز مظلومانه او را فرسنگ ها دور از وطن در غربت با پهباد به درجه رفیع شهادت رساندند. این آرزوی دیرینه سردار قاسم سلیمانی را به خانواده اش و تمامی آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می کنیم. سردار دل ها امیر محبوب و مقاوم ایرانی ها شهادت غرور آفرینت بزرگ زرینی بود بر اندیشه های ناب و آرمان های بی کرانت.»

 

زهرا نادری

 

کد خبر 1132610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha