گرامیداشت نهم دی تضمین کننده حرکت آینده انقلاب و انتقال دهنده فرهنگ مقاومت است

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه گرامیداشت نهم دی تضمین کننده حرکت آینده انقلاب و چراغ راه آینده و انتقال دهنده فرهنگ مقاومت است، گفت: استکبار امروز هم بداند که این مردم همان مردم روز نهم دی هستند و پیروزند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه عصر امروز (پنجشنبه ۹ دی) در مراسم گرامیداشت سالروز نهم دی در میدان امام حسین تهران با بیان اینکه مصادف شدن روز نهم دی با ایام فاطمیه؛‌ شاگردی و مکتب سازی مهم در مکتب حضرت زهرا(س) را برای همه یادآور می شود، گفت: تاریکی فتنه مردم را از درک واقعیت‌ها غافل نکرد و دستهای مخملی دشمنان آنان را فریب نداد و ما این را از فاطمه(س) یاد گرفته ایم، مردم هم خوب یاد گرفته و هم خوب عمل کرده اند.

 

حاجی صادقی با اشاره به اینکه گرامیداشت نهم دی گرامیداشت یک خاطره در یک سال نیست بلکه تضمین کننده حرکت آینده انقلاب و چراغ راه آینده و انتقال دهنده فرهنگ مقاومت است، گفت: نهم دی تجلی ولایت‌مداری بود و آن جمله امام راحل را نشان داد که «اگر جلوی دین ما بایستید، با تمام توان جلوی تمام دنیای شما می‌ایستیم».

 

وی با بیان اینکه دشمنان به خیال خام خود با فتنه‌ای که 200 روز طول کشید و برای مردم دردسر درست کردند و خواستند تیر خلاص به باورهای ما بزنند ولی نمی‌دانستند امام حسین(ع) برای ما خط قرمز است، گفت: مردم در نهم دی به کسانی که بازیچه دست استکبار شدند و به پرچم اهل‌بیت(ع) جسارت کردند، جواب دادند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه خطاب به دشمنن گفت: استکبار امروز هم بداند که این مردم همان مردم روز نهم دی هستند و پیروزند و دشمنان هر چه کردند ولی نتوانستند نه اینکه نخواستند، ملت ما را از چه می‌ترسانند؟ انقلاب اسلامی دیگر به ایران محدود نیست و سنگرهای کلیدی جهان فتح شده و دشمن در سرازیری سقوط است و رژیم اشغالگر قدس امروز به دور خودش دیوار بلند می‌کشد و فکر می‌کند که چه کند تا زنده بماند. دشمنی که یک روز با سنگ‌های فلسطینی ها مواجه بود، امروز در مقابل موشک‌ها ناتوان شده است. 

 

حجت السلام حاجی صادقی با بیان اینکه استکبار و آمریکا بداند که آن زمان که فکر می‌کردند که می‌توانند چراغ انقلاب را خاموش کنند تمام شده است، تصریح کرد: امروز مردم و دولت و مسئولان ما همه تحت هدایت رهبری آماده‌اند تا کشور را بسازند و آباد کنند.  ما تا در این کشور «حاج قاسم‌ها» داریم و تا مکتب حاج قاسم زنده است و تا 9 دی زنده است، پیروزیم. زیباترین پیام 9 دی، خشم و تبری و مقاومت در برابر دشمنان و هم‌چنین تبعیت از رهبری معظم انقلاب بود. 

 

کد خبر 1132633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha