حماسه ماندگار و فراموش نشدنی ۹ دی با نقش آفرینی فعالان مسجدی محقق شد

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت گرامیداشت حماسه ۹ دی به عنوان روز بصیرت گفت: حماسه ماندگار و فراموش نشدنی ۹ دی با نقش آفرینی فعالان مسجدی محقق شد.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در حاشیه همایش گرامیداشت روز حماسی ۹ دی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت:  حماسه ماندگار و فراموش نشدنی ۹ دی با نقش آفرینی فعالان مسجدی محقق شد.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز اظهار کرد: مسجد به عنوان مهمترین خاستگاه دینی و روشنگری همواره پیش از انقلاب و پس از آن در صدر جریان سازی فرهنگی قرار داشته و دارد به ویژه آنکه در خصوص فتنه سال ۸۸ و حماسه آفرینی بصیرتی مردم در راهپیمایی روز ۹ دی شاهد حضور نیروهای مسجدی و ارزشی با محوریت مساجد بودیم.

 

به گفته وی، حضور پرشور مردم در عرصه میدان در قالب راهپیمایی ۹ دی به صورت شکوهمند فرصت تجدید بیعت با آرمان های امام و انقلاب همچنین از بین بردن فتنه ها و توطئه های دشمنان است. 

 

شکری عنوان کرد: بصیرت افزایی نیروهای مسجدی با توجه به راهنمایی و هدایتگری ائمه مساجد به عنوان یک راهبرد کلان و قابل تأمل است که در جریان خود زمینه آگاهی و بصیرت بخشی مردم را در جریان حماسه ۹ دی ایجاد کرد. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در ادامه با اشاره به اهمیت بزرگداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی مبتنی بر همان مکتب اسلامی است که در ۹ دی با عنوان روز بصیرت و حماسه آفرینی تجلی پیدا کرد. 

 

 

کد خبر 1132673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha