حماسه ۹ دی نظام را بیمه کرد

قنبری با بیان‌اینکه ۹ دی روز آگاهی و دشمن‌شناسی ملت ایران است، گفت: حماسه ۹ دی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «بهزاد قنبری» شب گذشته(پنجشنبه، ۹ دی) در نشست بصیرتی که به مناسبت بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی در محل مسجد امام سجاد(ع) این شهرستان برگزار شد یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت و افزود: شهدا سند افتخار کشور و قهرمانان ملی هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با تاکید بر اینکه مردم باید از مسئولین در راستای برطرف کردن مشکلات مطالبه‌گری کنند، افزود: مسئول در نظام اسلامی باید به درد مردم آشنا باشد و در راستای برطرف کردن مشکلات مردم گام بردارد.

 

وی به حماسه ۹ دی ملت ایران در سال ۱۳۸۸ اشاره کرد و گفت: فتنه سال ۸۸ با حضور میدانی مردم با بصیرت ایران اسلامی خنثی شد.

 

قنبری با بیان‌اینکه ۹ دی روز آگاهی و دشمن‌شناسی ملت ایران است، افزود: حماسه ۹ دی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه ۹ دی روز بصیرت، آگاهی و شکست فتنه بزرگ دشمنان نظام بود، ادامه داد: حضور مردم در روز ۹ دی به چندین سال توطئه برنامه‌ریزی شده دشمنان و صهیونیست‌ها علیه کشور و انقلاب پایان داد.

 

قنبری با بیان‌اینکه تقابل حق و باطل همیشگی است، گفت: همیشه در برابر دشمنان و توطئه‌های آنان باید آگاه و بصیر باشیم تا در رسیدن به اهداف‌شان ناکام بمانند.

 

«سالار هرمزپور» نیز در این نشست، اظهارکرد: مردم استان‌های مختلف در ۹ دی و مردم گيلان در ۸ دی با تبعيت از آرمان‌های امام (ره) در صحنه حضور يافته و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

 

فرمانده پایگاه بسیج شهید مورخی بندر آستارا گفت: در فتنه سال ۸۸ دشمنان برای ایجاد شکاف بین ملت و نظام اسلامی تلاش می‌کردند اما این توطئه آنان با هوشیاری مقام معظم رهبری و مردم بصیر، خنثی و بساط فتنه‌گران برچیده شد.

 

گفتنی است، این نشست بصیرتی به همت پایگاه بسیج شهید مورخی، هیئت امنای مسجد و کانون فرهنگی هنری امام نورالمهدی(عج) برگزار شد.

کد خبر 1132719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha