وظیفه امروز ما در حمایت از انقلاب اسلامی شناخت دشمن است 

حجت الاسلام کاظم صادقی گفت: وظیفه امروز ما در قبال دشمن و حمایت از انقلاب اسلامی، شناخت دشمن است و باید بدانیم آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمن اصلی ما هستند پس نباید در شناخت دشمن اشتباه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۰ دی ماه حجت الاسلام «کاظم صادقی» در خطبه های نماز جمعه زهکلوت، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار دلها، گفت: شهید سلیمانی را می توان ناصر امام زمان (عج) و خمیه حق دانست که ثمره اخلاص، تدبیر و شجاعت آن عزیز بود.

 

امام جمعه زهکلوت وظیفه امروز ما را در قبال دشمن و حمایت از انقلاب اسلامی را، شناخت دشمن دانست و افزود: امروز باید بدانیم آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمن اصلی ما هستند پس نباید در شناخت دشمن اشتباه کنیم.

 

وی با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم ابراز کرد: اولویت بندی اصلاحات اقتصادی باید به مسئله روز تبدیل شود و این اصلاحات شامل اصلاح نظام بانکی، ساختار برنامه و بودجه، پرداخت ارز ترجیحی و نیز اصلاح روش ارائه بنزین بیان است.

 

حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: با توجه به تهدیدات رژیم صهیونیستی برای تخریب مذاکرات هسته ای ایران، هرگونه فضاسازی در خارج از مذاکرات وین منجر به عقب نشینی جمهوری اسلامی از مواضع منطقی خود نخواهند شد.

 

خطیب جمعه زهکلوت تاکید کرد: اروپا باید بداند اکنون سال ۱۳۹۹ نیست و آن کسی که گزینه ها را تعیین می‌کند این بار جمهوری اسلامی ایران است.


وی خاطرنشان کرد: دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی با همراهی اروپا سناریو های متعددی را برای مذاکرات هسته ای تدارک دیده اند.

 

حجت الاسلام صادقی در خاتمه در تشریح برنامه های سناریوی دشمن، عنوان کرد: آنها به دنبال این هستند که ایران را مجبور به بازگشت از توافق سال ۲۰۱۵ کنند و سناریوی بعدی دشمنان، منجمد سازی مذاکرات است یعنی این که هیچ یک از طرفین کار خاصی را انجام ندهند.

کد خبر 1132753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha