بچه مسجدی های کانون مصباح علی آباد در تدارک فاطمیه دوم و سالگرد شهادت سردار دلها

علی عبدی نسب گفت: ۳ ویژه برنامه برای ایام فاطمیه دوم و سالگرد شهادت سردار دلها تدارک دیده شده و اولین برنامه برپایی موکب بچه های مسجد کانون مصباح است که از بازه زمانی ۱۲ تا ۱۶ دی ماه پذیرای عزاداران فاطمی است.

«علی عبدی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با بیان این مطلب که ۳ ویژه برنامه برای ایام فاطمیه دوم و سالگرد شهادت سردار دلها تدارک دیده شده است، گفت: اولین برنامه برپایی موکب بچه های مسجد کانون مصباح است که از بازه زمانی ۱۲ تا ۱۶ دی ماه پذیرای عزاداران فاطمی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران افزود: در برپایی این موکب، هیئت امنای مسجد سیدالشهداء، شهرداری و شورای اسلامی شهر علی آباد نیز همکاری دارند.

وی بیان کرد: دومین ویژه برنامه اجرای سرود توسط بچه مسجدی های گروه سرود آوای بهشتی کانون مصباح است که در این ایام به صورت پاتوقی، سرود اجرا می کنند.

عبدی نسب ابراز کرد: در همین راستا طی چند روز گذشته تمرینات بچه ها آغاز شده تا در این ایام سرود قاسم سلیمانی را اجرا کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران ادامه داد: همچنین به مدت سه شب در حاشیه برگزاری مراسم عزاداری فاطمیه، ایستگاه کتاب راه اندازی می شود.

وی اظهار کرد: قصد داریم در این ایستگاه کتاب های مخصوص گروه های سنی نوجوانان با موضوعات کمک آموزشی و داستان به نمایش گذاشته و امانت دهیم.

عبدی نسب تاکید کرد: هدف از این برنامه، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نیز پیوند نوجوانان با کانون فرهنگی هنری مصباح است.

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران در خاتمه یادآور شد: فضاسازی مسجد و انتشار کلیپ و عکس نوشت با محوریت ایام فاطمیه و سالگرد شهید سلیمانی از دیگر ویژه برنامه های مناسبتی این ایام است.

کد خبر 1132754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha