پیروزی گفتمان مقاومت بر توطئه های غرب/ برجام جنگ اراده ها است

آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت گفت: برجام جنگ اراده هاست و ایران اسلامی همواره در جنگ اراده ها پیروز بوده و خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 10 دی) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت، گفت: با اشاره به نشست وین در یکشنبه هفته آینده، ایران برای رفع تحریم ها و اثبات میزان پایبندی عملی غرب به برجام در این نشست شرکت می کند.


نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: اروپا و آمریکا، طرح فریز-فریز را مطرح کرده اند که هدف آن توقف موقت خواسته های اروپا و آمریکا خواسته و اجازه فروش نفت و روابط بانکی آزاد به ایران و در مقابل توقف غنی سازی ایران است.


امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه ایران خواهان عمل اروپا و آمریکا به برجام و رفع تحریم هاست، گفت: اینکه آمریکا و اروپایی ها در هر نشستی با یک بسته سیاه می آیند بیانگر آن است مقاومت و ایستادگی جواب می دهد.


وی خاطرنشان کرد: اگر در هر نشستی توپ را به زمین آنها بیندازیم و در دورن کشور اجازه ندهیم بدخواهان در جنگ روایت ها پیروز شوند، قطعا پیروز مسئله برجام ماییم.


فلاحتی اذعان داشت: آمریکا به خاطر مسئله بایدن و حزبش، بیماری کرونا و بدهی فراوان به استیصال رسیده و نیاز به اینگونه رایزنی ها و خیمه شب بازی ها دارد.


وی یادآور شد: اسرائیل هم در دنیا و بین طرفداران اندک خود بی آبرو شده و تنها راه کسب آبرو را در تقابل با ایران می داند.


نماینده ولی فقیه در گیلان اعلام کرد: برجام جنگ اراده هاست و ایران اسلامی همواره در جنگ اراده ها پیروز بوده و خواهد بود.


وی گفت: خروج آمریکا از غرب آسیا و علاقه مندی مسلمانان جهان به ایران و تنفر آنان از آمریکا نشانه پیروزی گفتمان مقاومت بر توطئه های غرب است.


 
فلاحتی در ادامه به موضوع انتصاب مدیران در گیلان اشاره و اظهار کرد: مسئولان ارشد استان در انتصاب مدیران جدید تقوا را رعایت کرده و کسانی را منصوب کنند که پاکدست باشند.


وی گفت: دلسوخته و مجاهد به درد جامعه می خورد و کسی که از خدا می ترسد برای مردم کار می کند.


امام جمعه رشت تاکید کرد: مدیر تراز اسلامی، مومن، انقلابی و با تقواست. 

 

وی با گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: روحیه مقاومت با وجود تلاش ها و مجاهدت های این سردار اسلام جان گرفت.


فلاحتی افزود: ملت ایران کسانی را که در راه امت اسلامی فدا شدند گرامی می دارند.

 

وی به اولین سالگرد آیت الله مصباح اشاره کرد و گفت: او از شاگردان برجسته علامه طباطبایی و آیت الله بهجت بود.


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه آیت الله مصباح حق بزرگی بر گردن حوزیان و دانشگاهیان دارد، اظهار کرد: کتابهای ایشان در حوزه فلسفه، معارف اسلامی و اقتصاد اسلامی برجسته است.

کد خبر 1132787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha