صرف اصولگرا   بودن ملاک انتخاب مدیر انقلابی نیست

حسینی پور گفت: صرف اصولگرا بودن ملاک انتخاب مدیر انقلابی نیست و تلاش داریم با توجه به در نظر گرفتن مقوله مهم شایسته سالاری از بین نیروهای انقلابی، مدیران کارآمد و جوان برای توسعه استان انتخاب نمائیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیدمحمود حسینی پور» امروز(۱۰دی) پیرامون فرایند انتصابات مدیریتی در حاشیه نماز جمعه شهرستان نکا بیان کرد: انتخاب مدیر اگر براساس مکانیزم حرفه‌ای نبوده و صرفا برطبق فعالیت کسانی باشد که با جریان اصولگرا آشنایی دارند و در ستادهای انتخاباتی فعالیت کردند که البته زحمات زیادی کشیده شد، باز در چهار سال آینده باید در مورد ناکامی‌ها حرف بزنیم.

 

استاندار مازندران افزود: بحث ما توجه به شایسته‌سالاری در بین نیروهای انقلابی است، نگاهمان این است، البته هنوز زمان زیادی نگذشته ولی مطالبات مردم هم به حق است.

 

حسینی پور عنوان کرد: مردم از ابتدای تغییر دولت را مطالبه می‌کنند ما در طی این یک ماهی که وارد استان شدیم تلاش کردیم به نوعی شایسته سالاری را مدنظر قرار بدهیم ضمن اینکه توجه کنیم که از بین نیروهای انقلابی که آرمان‌های انقلاب و شعارهای این دولت را پذیرفتند انتخاب کنیم.

 

وی گفت: البته تلاش داریم تا بتوانیم به این امر مهم برسیم، من اگر مورد پرسش قرار بگیرم ایرادی ندارد اصل کار این است که افرادی باید روی کار بیایند که مشکل مردم را حل کنند، تغییر مدیران یک روزه هم قابل انجام است ولی تغییر درست زمان‌بر است الان شروع کردیم در هفته آینده هم کار قوت می گیرد.

 

حسینی پور اذعان کرد: این کار طی فرآیندی منطقی در حال انجام است از مردم می‌خواهیم حوصله کنند تا پایان امسال بحثی به‌عنوان جابه‌جایی نداریم و تمام خواهد شد.

کد خبر 1132807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha