مزار شهدای ۱۰ دی سال ۵۷ ورامین گلباران و عطرافشانی شد

همزمان با ۱۰ دی سالروز شهادت شهدای روز ۱۰ دی ورامین گلباران و عطرافشانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، ظهر امروز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، نمازگزاران جمعه ورامین در سالروز شهادت شهدای 10 سال 1357 مزار این شهدای گرانقدر را در امامزاده شاه حسین (ع) گلباران و عطر افشانی کردند.
گفتنی است، در 10 دی سال 1357 مردم ورامین که از ستمگری های رژیم پهلوی به تنگ آمده بودند به خیابان ها ریختند و با شعارهای حق طلبانه خود خواهان تغییر رژیم شدند که دژخیمان شاه مخلوع به روی مردم سلاح کشیدند که در نتیجه میرزایی، کریمی و شیرازی از جوانان استکبار ستیز ورامینی در مقابل امامزاده کوکب الدین(ع) به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در  این مراسم شهیدان ۱۰ دی را از قهرمانان حق جو و دین مدار این دیار دانست و گفت:این شهدا غریبانه شهید شدند و غریبانه دفن شدند، بدون آنکه کسی در تشییع جنازه مطهر این شهدا حق شرکت کردن داشته باشد.
وی افزود: خون های مطرح این شهدا ثمر داد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، ما مدیون خون های مطهر این بزرگواران هستیم و این گلباران ها کمترین وظیفه ای است که برای جانفشانی این عزیزان که انجام می دهیم.
لازم به ذکر است، مزار شهید ابوالفتح گلعباسی نیز که از شهدای انقلاب اسلامی ورامین در سال ۵۷ است در این مراسم توسط نمازگزاران جمعه ورامین گلباران شد.

کد خبر 1132816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha