۹۱ اثر به جشنواره فیلم مستند سلیمان سلامت رسید

هاشمی اعلام کرد: ۹۱ فیلم مستند با موضوع طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به جشنواره فیلم مستند سلیمان سلامت رسید.

ریاست مرکز اطلاع رسانیبه گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمد هاشمی، عصر جمعه(10) دی در آیین اختتامیه نخستین جشنواره فیلم مستند«سلیمان سلامت» با اشاره به اقدامات بیشمار حوزه سلامت در دوره کرونا، گفت: نام قافله سالار شهدای ایران، شهید حاج قاسم سلیمانی بر یک طرح مهم بیماری زدا قرار گرفت.

 

 

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت بیان کرد: طرح شهید سلیمانی(قطع زنجیره ویروس کرونا) مشکلات بسیار زیادی در آن شرایط  دشوار را از مردم حل کرد.

 

 

وی با اشاره به اینکه گزارش اقدامات حوزه سلامت وقتی محضر مقام معظم رهبری و سردار سلامی گزارش شد، گلایه این بود هیچ اقدامی برای ثبت  و ماندگاری این اقدامات انجام نشده است؛ افزود:  ما در گام اول این جشنواره را رقم زدیم.

 

 

هاشمی اعلام کرد: 91 فیلم مستند با موضوع طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به ما رسید که توسط چند داور مهم داوری شد و در نهایت به 15 فیلم رسیدیم که امروز از آنان تجلیل می شود.

 

 

وی با ابراز امیدواری بر اینکه این جشنواره ببالد و رشد کند و در آینده شاهد آثار مهمتری باشیم؛ گفت: در آینده با رادیو سلامت و حوزه های مختلف هنری کارهایی در دست اجرا داریم.  

 

کد خبر 1132824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha