اردوی جهادی یک روزه آموزش و پرورش در روستای مرزی سرداب

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: اردوی جهادی یک روزه آموزش و پرورش شهرستان شیروان به همت بسیج دانش آموزی در مدرسه شهدای روستای مرزی سرداب برگزار شد.

«فرامرز شجاعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: اردوی جهادی یک روزه آموزش و پرورش شهرستان شیروان به همت بسیج دانش آموزی در مدرسه شهدای روستای مرزی سرداب برگزار شد که هدف آن تعمیر ساختمان آموزشی و تکمیل سرویس های بهداشتی مدرسه بود.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان با بیان اینکه در این اردو تعدادی از همکاران آموزش و پرورش حضور داشتند، عنوان کرد: جهت خدمت رسانی و بهره مندی دانش آموزان محروم روستایی از فضای بهتر آموزشی همکاران اقدام به بازسازی و تعمیر بخش های آسیب دیده از مدارس کردند تا اقدامی خیرخواهانه برای دانش آموزان که سرمایه های مملکت هستند، برداشته شود.

 

شجاعی خاطرنشان کرد: دانش آموزان روستایی بسیار مستعد و توانمند و باهوش هستند و باید برای ادامه تحصیل آنان از هیچ کوششی دریغ نکنیم چرا که تاکنون با کمترین امکانات صاحب کسب مقام های خوبی در حوزه درسی و آموزشی داشتند و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: کسب موفقیت های دانش آموزان با همت آنان، والدین و همکاران مدارس محقق شده که در آینده ای نزدیک شاهد موفقیت های بهتری در این حوزه خواهیم بود.

 

اینک 30 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

 

کد خبر 1132937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha