معاون اجرایی رئیس‌جمهوری به خوزستان سفر کرد

مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهوری به منظور بررسی مصوبات سفر ریاست‌جمهوری، در سفری ۲ روزه به خوزستان سفرکرد و مورد استقبال استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید صولت مرتضوی» در سفری ۲ روزه امروز (شنبه ۱۱ دی) از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز وارد خوزستان شد و مورد استقبال استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان قرار گرفت.

 

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری در بدو ورود به اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رئیس‌جمهوری بعد از تشکیل دولت اولین سفر استانی خود را از خوزستان آغاز و دستورات بسیار ویژه‌ای را صادر کرد.

 

وی اضافه کرد: متعاقب سفر وی و انتخاب دکتر خلیلیان به عنوان استاندار خوزستان پیگیری‌های مستمر و ویژه‌ای برای اجرایی کردن دستورات به عمل آمد و جلسات متعددی در اهواز و تهران تشکیل و این دستورات تبدیل به تعداد قابل توجهی مصوبه شد.

 

مرتضوی تصریح کرد: این مصوبات به چند دسته تقسیم می‌شوند، بخشی تامین اعتبار لازم برای پروژه‌های زیربنایی از جمله در حوزه تامین آب شرب و ساماندهی شبکه‌های فاضلاب اعم از خطوط درون شهری و انتقال و تصفیه‌خانه‌ها، تامین زیرساخت‌های راه و راه‌آهن، توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی و آموزشی و بخشی در حوزه خاک و کشاورزی و سایر بخش‌ها اتخاذ و تصمیمات بسیار مناسبی گرفته شد.

 

وی با بیان اینکه همچنین اختیاراتی در بدو ورود رئیس‌جمهور به استان به ویژه در حوزه آب و فاضلاب تخصیص داده شد عنوان کرد: در سفر دوم رئیس‌جمهور که بازدید از مناطق زلزله‌زده اندیکا بود نیز تصمیماتی اتخاذ شد.

 

معاون اجرایی رئیس جمهور هدف از این سفر ۲ روزه را رصد مصوبات سفر، بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و شناخت کاستی‌ها و همچنین نظارت میدانی و بازدید از مناطق زلزله‌زده دانست و ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم با اقدامات مناسب قدری از مشکلات را کاهش دهیم.

 

کد خبر 1133107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha