نخستین بسته جامع محتوایی مکتب حاج قاسم در قم رونمایی شد 

به همت معاونت پژوهش و مطالعات راهبردی موسسه روایت سیره شهداء و قرارگاه تبلیغی حاج قاسم، از نخستین بسته جامع محتوایی مکتب حاج قاسم با هدف ترویج و تبیین آموزه‌های مکتب اين شهید به نسل جدید رونمايي شد. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان مدیر عامل موسسه روایت سیره شهداء در نشست خبری ضمن تشریح محتوایی این بسته جامع گفت: در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم یک دوره روایت گری در چهار بازه زمانی در 12 روز و هر سه روز از 8 استان در کرمان برگزار شد که با حمایت سازمان تبلیغات و شبکه ملی وارثون و همکاری برخی از موسسات و موسسه روایت سیره شهداء شکل گرفت.

 

حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان افزود: از هر استان نیز 40 نفر از مبلغان و واویان و عناصر فرهنگی در طرح حضور یافتند و حرفی روش مند و قائده مند از آرمان های حاج قاسم را ارائه دادند و در این دوره‌ها بسته محتوایی برای راویان و مبلغین ارائه شد.

 

وی تصریح کرد: همچنین 20 مربی به صورت کارگاهی این آموزش ها را سپری کردند و ده اثر مهم و محتوای غنی تولید شده که واحد پژوهش آن را ارائه داده و امروز نخستین بسته جامع تبلیغ مکتب حاج قاسم در 5 بسته با اخذ مجوز رونمایی می‌شود.

 

مدیر عامل موسسه روایت سیره شهداء بیان کرد: این آثار شامل 10 جلد کتاب مجزا ویژه مبلغان، راویان، مربیان کودک و نوجوان با عنوان های «یک جهان سلیمانی»، «مکتب سرنوشت‌ساز»، «پشتیبان روایت مصور شهید سلیمانی»، «یار مربیان کودک»، «پیک قهرمانان 3 ویژه شهید سلیمانی»، «کتابچه پشتیبان پاورپوینت روایتگری 360 درجه» است.

 

وی افزود: همچنین «تایم لاین (مراپاکیزه بپذیر)»، «پرده خوانی (سر دلبری)»، «پرده خوانی (مکتب سرنوشت ساز)»و بسته‌هایی با محتوای چند رسانه‌ای با عنوان‌های روایت مصور، روایت مکتوب، پرده خوانی و تصاویر متحرک تایم لاین و بسته چند رسانه‌ای روایت مصور شهید سلیمانی از دیگر آثار است.

 

وی خاطرنشان کرد: این موسسه مرکز حوزوی خاص جهاد و شهادت و مکتب شهیدان قدم برمی‌دارد و پیشینه‌ای 20 ساله در عرصه راویان جهاد و شهادت دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان اظهار کرد: تربیت مبلغان راوی یکی از فعالیت‌های مهم است و تاکنون 70 اثر علمی و روایت‌گری در عرصه ملی و ده‌ها دوره آموزشی داشته‌ایم.

 

وی گفت: در سال 89 در دیدار با رهبری فعالیت‌های ما را تائید کردند و فرمودند بدون تبیین بلیغ هیچ فکر و اندیشه متقنی توفیق رواج پیدا نمی‌کند و باید این کار را تبیین کنید.

 

وی تصریح کرد: علاوه بر راویان و سخنرانان، گروه‌های مختلف سنی هم می‌توانند از این آثار بهره بگیرند، محتوای این بسته جامع در کانال فضای مجازی این موسسه در ایتا به آدرس ravianerohani_ir@ قابل دسترسی و دانلود است.

کد خبر 1133156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha