نظارت بر پروتکل‌ های بهداشتی سخت گیرانه تر شود

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمدگفت: شرایط کنونی کرونایی شکننده است و باید مراقبت ها بیشتر، نظارت ها افزایش یابد و از عادی انگاری و ساده‌ا نگاری پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدجواد هاشمی» امروز (۱۱ دی ماه) در نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، قدرت شیوع سویه اُمیکرون فوق العاده است، اظهار کرد: هر چند تاکنون موردی از ابتلا به اُمیکرون در استان مشاهده نشده، اما نباید غفلت کرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه باید پروتکل‌ های بهداشتی سخت گیرانه اجرا شوند، شرایط نسبتا پایدار کنونی را شکننده دانست و بر پوشش واکسیناسون و تزریق دز سوم آن و به خود مراقبتی فردی، خانوادگی و عمومی تاکید کرد.

 

وی با بیان اینکه، دنبال محدودیت فعالیت ها نیستیم اما اصناف و آموزش و پرورش هم باید کنترل‌ ها را تشدید کنند، ادامه داد: طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» به زودی اجرا می شود و همکاری با متولیان این طرح ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

 

هاشمی تصرح کرد: در حال حاضر واکسیناسیون کرونا اصلی ترین اولویت است و توجه به دستورالعمل های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا باید با جدیت نظارت شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فرمانداران برای افزایش پوشش واکسیناسیون و اجرای پروتکل ها نظارت مستمر و تاکید جدی داشته باشند، گفت: فرمانداران باید اهتمام جدی برای اجرای طرح ششم شهید سلیمانی داشته باشند و در سطح شهرستان برای اجرای این طرح همکاری لازم با متولیان به عمل آید.

کد خبر 1133181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha