لزوم استفاده از ظرفیت تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) برای تقویت ارزش های دینی دانش آموزان

عسکری گفت: تولیت آستان مقدس حضرت احمد ابن موسی (ع) ظرفیت های خوبی برای تقویت ارزشهای دینی در دانش آموزان دارد و باید از ظرفیت های آن برای تربیت فرزندان صالح بهره مناسب بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدخلیل عسکری»، امروز (شنبه 11 دی) در دیدار با تولیت آستان مقدس حضرت احمد ابن موسی (ع) گفت: آموزش و پرورش فارس برای اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور با استفاده از ظرفیت های متنوع در استان آمادگی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: آموزش و پرورش به عنوان مولد نیروی انسانی جامعه برای داشتن جامعه خوب و آرمانی باید نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی اضافه کرد: تولیت آستان مقدس حضرت احمد ابن موسی (ع) ظرفیت های خوبی برای تقویت ارزشهای دینی در دانش آموزان دارد و باید از ظرفیت های آن برای تربیت فرزندان صالح بهره مناسب بگیریم.

عسکری تصریح کرد: برای ایجاد تحولات بزرگ در فارس باید وحدت آفرین ظاهر شویم و تمام تلاش خود را برای موفقیت در تربیت دینی دانش آموزان به کار ببریم.

خاطر نشان می شود، حجت ‌الاسلام «ابراهیم کلانتری»، تولیت آستان  مقدس حضرت احمد ابن موسی (ع) نیز در این دیدار از تدوین و عقد تفاهم نامه میان آموزش و پرورش فارس و  تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) استقبال کرد و بر لزوم تقویت تربیت دینی دانش آموزان با استفاده از آموزش هدفمند معلمان و اولیا تاکید کرد.

کد خبر 1133218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha