تحقق شعار سال با محوریت راه اندازی سامانه شفاف سازی مدیریت شهری کرج

اسدیان با اشاره به اهمیت مقدمات راه اندازی سامانه ستاد گفت: شعار سال با محوریت راه اندازی سامانه شفاف سازی مدیریت شهری کرج محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد اسدیان» طی نشست عصرانه اندیشگاهی که با محوریت برند شهری بر اقتصاد شهر و مالی شهرداری کرج عصر شنبه 11 دی در تالار شورای اسلامی کرج برگزار شد گفت: شفاف سازی روند مناقصات و مزایده های شهرداری با هدف اجرای عدالت در دستور کار است.

 

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج افزود: متناسب با این هدف مقدمات راه اندازی سامانه ستاد با هدف شفاف سازی در این حوزه در مدیریت شهری کرج وارد فاز اجرایی می شود.

 

وی اظهار کرد: در قالب تحقق شعار سال و با هدف مانع زدایی تولید، روند مناقصه و مزایده ها، خرید و فروش جزئی و متوسط به واسطه این سامانه انجام می شود.

 

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی به واسطه این بستر وب امکان ثبت معامله از زمان ثبت درخواست تا تبادل وجه را در قالب یک سیستم یکپارچه و استاندارد مبتنی بر رعایت قوانین و آیین نامه ها دارند.

 

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: افراد با مراجعه به این سامه تمام روند معاملاتی خود اعم از خرید، فروش، مناقصه با شهرداری کرج را انجام می دهند.

کد خبر 1133268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha