توزیع حدود ۲۰۰ بسته گوشت گرم همزمان با همکاری خیران و کانون صیاد شیرازی ملایر

ترکاشوند گفت: همزمان با دهه بصیرت و به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حدود ۲۰۰ بسته گوشت گرم با همکاری برنامه سمت خدا، موسسه حضرت خدیجه و با همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد همدان بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

«جعفر ترکاشوند»در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون صیاد شیرازی که  سال ۱۳۸۱ تاسیس شده و در حال حاضر نیز بیش از  ۸۰۰  نفر عضو دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید  صیاد شیرازی روستای نازول ملایر با بیان اینکه کانون فرهنگی و هنری شهید صیاد شیرازی نازل ملایر به عنوان یکی از سه کانون معین  در شهرستان ملایر است افزود: این کانون از زمان تاسیس تا کنون در حوزه های مختلف فعالیتهای خوبی را به ثبت رسانده است.

 

 وی  با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه و دهه بصیرت برنامه های مختلفی در این کانون در حال انجام است، افزود: همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی حدود 200 بسته گوشت گرم هر کدام به میزان ک و نیم کیلو گرم در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

 وی با بیان اینکه این تعداد بسته گوشت توسط خیران  و اعضای کانون تهیه شده  تصریح کرد: خیران همواره به مناسبت های مختلف  در دستگیری از خانواده های  بی بضاعت  همکاری لازم را  با کانون دارند.

 وی همچنین برپایی ایتگاه صلولتی همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی،  سیاه پوش کردن فضا و  محلات و برگزاری نشست بصیرتی برای اعضای کانون  را از دیگر برنامه های این کانون  در این ایام دانست.

وی همچنین با اشاره به اینکه یکی از برنامه های کانون استقبال از  میهمانان از قم با عنوان پیام رسانان فاطمی بود افزود: این میهمانان با عنوان پیام  رسانان فاطمی با حضور در  تعدادی از کانونهای فرهنگی و هنری روستایی شهرستان  با اهدای پرچم فاطمی، تشویق و ترغیب امر به معروف و نهی از منکر و هدایای متبرک میهمان کانون های روستایی ملایر بودند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید  صیاد شیرازی روستای نازول ملایر با بیان اینکه برنامه های دیگری نیز در فضای مجازی و به صورت حضوری در ایام فاطمیه در کانون داریم گفت: ختم قرآن و صلوات، طرح سه شنبه های تکریم، برنامه های فرهنگی و.. از مهمترین برنامه های این ایام توسط کانون  شهید صیاد شیرازی در ملایر است.

کد خبر 1133286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha