سردار سلیمانی نماد اتحاد و همدلی ملت ایران است

حجت‌الاسلام رستگار سردار سلیمانی را نماد اتحاد، غیرت و همدلی ملت ایران دانست و گفت: با اتحاد هیچکدام از گروه‌های تروریستی و دشمن توانایی غلبه بر لشکر اسلام را نخواهند داشت.

«حجت الاسلام عبدالرضا رستگار» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: یکی از مهمترین نکاتی که باید در زندگی شهید سلیمانی مورد توجه قرار داد این است که ملاک کمک به مردم توسط این شهید مظلومیت آنها است، مشاهده می کنیم که در سیل ۹۸ خوزستان چگونه این شهید والامقام در کمال سادگی در میان مردم بود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان افزود: سردار سلیمانی نماد اتحاد، غیرت و همدلی همه ملت ایران است، زیرا این شهید والامقام هیچگاه تفاوتی میان اقوام و شهرها نگذاشت و این همان دلیل محبوبیتشان در میان اقشار مختلف با هر نوع تفکر و دینی بوده و هست.

 

وی با بیان اینکه حضور حاج قاسم در ابعاد بین المللی خواب را بر چشم نظام های سرمایه داری حرام کرده بود ادامه داد: تفکر جهادی شهید سلیمانی باعث شده بود تا روز به روز برجمعیت جبهه مقاومت اسلامی افزوده شود،

 

حجت‌الاسلام رستگار با اشاره به اینکه اخلاص در عمل توسط شهید سلیمانی مهمترین علت محبوبیت ایشان در میان همه مردم بود اضافه کرد: مهم‌ترین خواسته شهید سلیمانی اتحاد و همدلی میان است.

 

وی تصریح کرد: با اتحاد هیچکدام از گروه های تروریستی و دشمن توانایی غلبه بر لشکر اسلام را نخواهند داشت، اما دشمن با تفرقه و فتنه به راحتی می تواند جبهه اسلام را متلاشی کند، بنابراین باید اتحاد را سرلوحه همه امور قرار داد.

 

کد خبر 1133470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha