اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» و «نذر رهایی» فارس را زبانزد کرده است

سردار بوعلی گفت: اجرای طرح «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» و یاری کادر درمان، کمک های مومنانه و طرح «نذر رهایی»، نام استان فارس را در سطح کشور زبانزد کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (یکشنبه 11 دی) در مراسم هفتمین مرحله از آئین «نذر رهایی» با گرامیداشت یاد سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: راه شهید سلیمانی همواره توسط ملت ما ادامه خواهد یافت و ملت ایران هرگز ایثار و حماسه آفرینی های این شهید والامقام را فراموش نمی کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: و جوانان انقلابی راه و مکتب او ادامه خواهند داد.شهید سلیمانی، شاخص بصیرت و انقلابی گری است و همواره با طرح های خود، نقشه های صهیونیست ها برای منطقه را نقش بر آب می کرد و برای همین آمریکایی های خبیث نسبت به وی کینه داشتند.

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت در جامعه دارای اهمیت ویژه است و جنبه های مختلف شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باعث شد از وی به عنوان یک مکتب یاد شود که بهترین الگو و شاخص برای زندگی فردی و اجتماعی در تراز انقلاب اسلامی است.

سردار بوعلی تاکید کرد: شهید سلیمانی مدافع حریم انقلاب اسلامی بود و بصیرت و انقلابی گری از ویژگی های شاخص وی بود که باعث می شود هرگز فراموش نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از اقدامات درخشان بسیجیان در جبهه مقابله با کرونا و خدمت رسانی به مردم عنوان کرد: اجرای طرح «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» و یاری کادر درمان، کمک های مومنانه و طرح «نذر رهایی»، نام استان فارس را در سطح کشور زبانزد کرده است.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: یک هزار و 300 زندانی در این طرح آزاد شده اند و در اجرای هفتمین مرحله از طرح «نذر رهایی» در فارس، ۲۵۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با یاری خیرین نیک اندیش از زندان آزاد می شوند.

خاطر نشان می شود، هفتمین مرحله از آئین «نذر رهایی» با حضور فرمانده سپاه فجر و رئیس کل دادگستری فارس به میزبانی اداره کل زندان های فارس برگزار شد.

کد خبر 1133478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha