تشدید بازرسی از واحد‌های صنفی و تولیدی در قالب گشت‌های مشترک در ایلام

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام از تشدید بازرسی از واحد‌های صنفی و تولیدی در قالب گشت‌های مشترک در ایلام خبر داد.

«علیرضا لطفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی با درک شرایط و مقتضیات موجود علیرغم وظیفه ذاتی خود که رسیدگی به پرونده متشکله است با تاکید بر استمرار گشت‌های مشترک و بهره مندی از ظرفیت‌های دستگاه‌های نظارتی استان، کنترل و نظارت دقیق کالا‌های اساسی و ضروری که با معیشت و سفره شهروندان ارتباط مستقیم دارد، در سطوح عمده فروشی و خرده فروشی از تولید تا عرضه و برخورد قاطع با متخلفین، گرانفروشان، محتکران و غیره را در دستور کار گشت‌های مشترک خود قرار داده است.

 

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: این طرح با همکاری و مشارکت سازمان صمت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان و با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی اجرا شده است.

 

وی  تصریح کرد: گشت‌های مشترک همه روزه و به صورت صبح و عصر در چند اکیپ جداگانه بازرسی نموده و با متخلفین طبق قانون برخورد می‌کنند.

 

لطفی تصریح کرد: از همه شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از احتکار، گرانفروشی و یا سایر تخلفات اقتصادی، بهداشتی و صنفی قاچاق کالا و ارز و غیره مراتب را به صورت حضوری، یا با تلفن ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش نمایند.

کد خبر 1133629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha