برگزاری محفل شعر «سردار فاطمی» در کتابخانه‌های عمومی مازندران

محفل شعر «سردار فاطمی» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در کتابخانه‌های عمومی مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، امروز(۱۲دی ماه) در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) محفل شعر «سردار فاطمی» با حضور آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران، شاعران استان، کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی در سراسر استان برگزار شد.



 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در ابتدای این مراسم از بزرگداشت یاد و خاطره سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کتابخانه های عمومی استان خبر داد و گفت: انس با کتاب از شاخص‌های فرهنگی این سردار شهید بود که با وجود مشغله های بسیار، هر لحظه را برای مطالعه مغتنم می شمردند.

 

وی بیان کرد: امیدواریم تداوم دهنده راه این قهرمان ملی و سردار شهیدِ مأنوس با کتاب باشیم.



در این محفل که به مناسبت ایام فاطمیه (س) و بزرگداشت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، شاعرانی، همچون آرزو ولیپور، مژده پاک سرشت، احمد یزدانی نسب، محمود احمدی، علیرضا دهرویه و مرصاد فولادی به شعرخوانی پرداختند که با استقبال کتابداران و شاعران استان همراه شد.

 

این مراسم به صورت حضوری در کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی و صورت مجازی در بستر اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران برگزار شد.

در پایان این مراسم از شاعران برجسته مازندران تجلیل شد.

 

کد خبر 1133639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha