تغییر در منظر شهری دهلران  در اولویت باشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: توجه به سیما و منظر شهری یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید در اولویت مصوبات شورای شهر و برنامه های شهرداری باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «لطیف صادقی» در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر دهلران، اظهار کرد: دهلران از لحاظ منظر شهری به شدت نیازمند تغییر و ساماندهی است که باید در این راستا با تعامل بین بخشی این امر محقق شود.

 

وی تصریح کرد: بدون شک تعامل  شهرداری و شورای شهر عمران و توسعه شهری در پی خواهد داشت و فرمانداری نیز مصوباتی را حمایت خواهد کرد که دهلران را در این مسیر قرار بدهد.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران به بهسازی میادین و بلوارهای اصلی شهر دهلران اشاره کرد و گفت: بهسازی، ترمیم و زیبا سازی میادین و بلوارها باید به صورت جهادی در سطح شهر آغاز شود.

 

 وی با بیان اینکه در بحث زیبا سازی و تحقق توسعه عمران شهری باید شهروندان را مشارکت داد، افزود: برای تحول باید یک مسیر و برنامه درست داشت و با یک هدف گذاری چشم انداز کار را مشخص کنیم.

 

  فرماندار ویژه دهلران گفت: مجموعه فرمانداری همراه مدیریت شهری خواهد بود تا شاهد تحولات خوبی در سطح شهر در این دوره باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: جمع آوری تابلو های ناهمگون در سطح شهر و حل مشکلات سرمایه گذار آبگرم از موضوعات مهم دیگری است که باید شهرداری و شورای شهر با برنامه برنامه ریزی لازم مرتفع کنند.

 

کد خبر 1133656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha