لزوم حفظ انسجام ملی در گام دوم انقلاب

آیت الله دژکام گفت: حفظ انسجام ملی حائز اهمیت ویژه است و باید در گام دوم انقلاب این موضوع برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (یکشنبه 12 دی) در جلسه شورای اداری استان فارس با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و شهادت سردار دلها گفت: ملت ما امروز به همدلی و حمایت مدیران نیاز دارد و وحدت تمام نیروهای نظام اهمیت ویژه ای دارد.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز افزود: تمامی جناح ها در فارس و سایر نقاط کشور باید با حفظ وحدت حرکت کنند و در مقابل دشمن بایستند تمام مسئولان کشور باید خود را اعضای یک تیم بدانند و برای رسیدن به یک هدف واحد تلاش کنند.

وی اضافه کرد: تغییر و تحولات و نقدها باید منصفانه به انجام برسد و گلایه از دولت قبل مشکلی را حل نمی‌کند بلکه باید برای حل مشکلات مسئولان با اتحاد اقدام کنند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: هیچ کس نباید در منافع مربوط به ملت کوتاهی نکند و باید طوری در امورات پیش برویم که در جهان به عنوان یک کشور مستقل و قدرتمند شناخته شویم.

آیت ‌الله دژکام با تاکید بر لزوم توجه به حفظ منافع الهی و دینی عنوان کرد: منافع الهی، ضامن آخرت است و تامین منافع ملی مرحله ‌ای از رشد است و منافع ملی باید بر منافع شخصی ارجح دانسته شود.

وی تصریح کرد: حفظ انسجام ملی حائز اهمیت ویژه است و باید در گام دوم انقلاب این موضوع برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

کد خبر 1133664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha