برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در آستارا

سرهنگ قنبری از برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و اولین سالگرد رحلت آیت‌الله مصباح یزدی(ره) در شهرستان آستارا خبر داد.

«بهزاد قنبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: سردار بزرگ اسلام در مقابله با دشمنان مصداق «اشداءُ علی الکفار» و برای دوستان و مومنان مصداق «رحماءُ بینهم» بود که همین روحیه وظیفه ما را در حوزه دشمن شناسی بسیار سنگین و خطیر می‌کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: سردار سلیمانی به عنوان الگوی ناب اسلامی باید مورد توجه اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان و آینده ساز قرار بگیرد.

 

وی از برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و اولین سالگرد رحلت آیت‌الله مصباح یزدی(ره) در آستارا خبر داد و تصریح‌کرد: این مراسم راس ساعت ۱۰ صبح فردا(دوشنبه، ۱۳ دی) در مسجد حضرت محمد رسول‌الله(ص) برگزار می‌شود.

 

قنبری گفت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام محمدرضا بخشش، جانشین دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان است و خلیل خوبکار نیز مداحی می‌کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود،خاطرنشان‌کرد: این مراسم به همت ستاد گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آستارا برگزار می‌شود.

کد خبر 1133665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha