مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی الگوسازی برای نسل جوان مومن انقلابی است

سردار فدوی با اشاره به اهمیت نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در الگوسازی گفت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی الگوسازی برای نسل جوان مومن انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار علی فدوی» با حضور در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی که یکشنبه 12 دی در مسجد امام علی(ع) دانشگاه پردیس کشاورزی کرج برگزار شد گفت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی الگوسازی برای نسل جوان مومن انقلابی است.

 

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برگرفته از شعائر ایمانی و الهی است و همین شعائر در دل ها غوغا به پا کرد و در مراسم تشییع آن شهید والامقام آنطور مردم به صحنه آمدند.

 

وی با اشاره به اهمیت ارادت و احترام به خانواده شهداء به ویژه مدافعان حرم بیان کرد: سردار دلها به دست شقی ترین انسان ها به فیض شهادت نائل آمد و همین مظلومیت و نوع شهادت او را بیش از پیش میان انسان های آزاده سرافراز کرد.

 

فدوی اخلاص و باورهای توحیدی شهید حاج قاسم سلیمانی را ممتاز خواند و اظهار کرد: منش و رفتار والای شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی شاخص برای انسان هایی است که در راه خدا گام برمی دارند.

 

وی ادامه داد: پایداری رزمندگان ایران در هشت سال دوران دفاع مقدس که در برابر 87 کشور از اروپا و آمریکا و دیگر کشورهای کوچک خاورمیانه به یاری صدام آمده بودند به واسطه هدایت رزمندگانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی محقق شد.

 

به گفته فدوی، نظام جمهوری اسلامی با باور به داشته ها و الگوهایی همچون سردار دلها در عزمی واحد چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفت و در گام دوم انقلاب اسلامی قرار دارد.

 

وی عنوان کرد: اقتدار اسلامی ایران برگرفته از انقلاب و جبهه حق و مقابله با جبهه باطل شکل گرفت و قوت یافت. آنچنان که همچنان دشمنان نتوانستند آسیبی به انقلاب و آرمان های انقلابی وارد آورند.

 

وی بیان کرد: اسلام عزیز براساس چارچوب هایی است که دشمنان نمی توانند در برابر آن مقاومت کنند و اگر هر کی از ما براساس این قواعد راه را ادامه دهیم و به این باور باشیم که خدا نتیجه را رقم می زند در این مسیر موفق خواهیم بود.

 

فدوی بیان کرد: وضعیت اقتصادی مردم ایران در شأن آنان نیست و جای آن دارد که مسئولان امر نسبت به عهدی که در جریان انقلاب براساس اجرای عدالت بستند خوب عمل کنند تا شاهد تحقق بهترین ها باشیم.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با بهره مندی از تاریخ 10 هزار ساله از لحاظ اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... جزء برترین کشورهاست.

 

فدوی بیان کرد: وجود نخبگان علمی، بهره مندی از حفر قنات های چندهزار ساله، بهترین بذر کشاورزی به عنوان بذر خراسان و دیگر امتیازهای این سرزمین آن را در میان برترین ها قرار داده است. امروز راهکار اصلی مقابله با تحریم های اقتصادی و ترورهای ناجوانمردانه استکبار، با همت و باورهای ایمانی جوانان ایرانی در عرصه تولید علم و دانش محقق می شود.

 

 

کد خبر 1133677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha