نشست صمیمی مشاور عالی فرمانده کل قوا با استاندار هرمزگان

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در نیروهای مسلح با همراهی جمعی از اساتید و دانشجویان دانشکده دفاع ملی در نشستی صمیمی با استاندار هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سرلشکر « رحیم صفوی » در دیدار با استاندار هرمزگان ضمن تمجید از وسعت دید و برنامه های آینده نگری مهندس دوستی ، با اشاره به تجارب خود در عرصه های مختلف مدیریتی ، بیش از ۴۰درصد عامل موفقیت هر مدیری را بکارگیری افراد کارآمد ، جهادی ،مومن ، باتجربه و مردم دار در مجموعه تحت مدیریت خود عنوان کرد و گفت: با توجه به جایگاه رفیع هرمزگان و نقش پررنگ آن در معادله های اقتصادی کشور، مدیران این استان باید ایده و برنامه های ملی داشته باشند و بتوانند آن را در استان پیاده کنند.

 

وی با بیان اینکه ایجاد صندوق توسعه استان ، ایده خوب و طرح نوینی است، افزود: ایرانیان خارج از کشور که علاقه معنوی به این آب و خاک دارند، می توانند بخشی از منابع سرمایه گذاری و طرح های توسعه ای استان را تامین کند.

 

« مهدی دوستی »، استاندار هرمزگان نیز در این دیدار ضمن تشریح ظرفیت های مختلف استان، چالش و برنامه های پیش رو برای حل موانع موجود را تشریح و به سوالات اساتید و دانشجویان حاضر در این نشست پاسخ داد.

 

در پایان این دیدار، سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی با اهداء لوح یادبودی از استاندار هرمزگان قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1133808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha