لزوم تلاش مسئولان برای حفظ مکتب حاج قاسم

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه باید تلاش کرد تا مکتب حاج قاسم حفظ شود و مکتب دیگری جایگزین نشود، گفت: سردار سلیمانی همچون آیت الله مصباح در ولایتمداری و دشمن شناسی یک الگوی بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «احمد رضایی» امروز (13 دی) در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در قاین اظهار داشت: حاج قاسم یک شهید مکتب ساز بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی علاوه بر سرداری جنگ، یک سیاست مدار مومن، متدین و متعهد بود که می تواند به عنوان الگو در جامعه مطرح شود.

 

وی با بیان اینکه حاج قاسم فقط سردار دلها در کشور نشد، ادامه داد: سردار سلیمانی نه تنها در جبهه‌ی مقاومت، بلکه سردار دلهای همه انسان های آزادیخواه و مظلوم در سراسر دنیا شده است.

 

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه حاج قاسم از ابتدای عمر خود برای بصیرت افزایی تلاش کرد، افزود: اگر حاج قاسم عزیز و سردار دلها شد به برکت بهره ای است که از اندیشه قرآن و عترت بُرد و خود را فدایی ولایت می دانست.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید تلاش کرد تا مکتب حاج قاسم که  همان مکتب اسلام است، حفظ شود، گفت: سردار سلیمانی همچون آیت الله مصباح در ولایتمداری و دشمن شناسی یک الگوی بی نظیر بوده است.

 

وی در پایان بیان کرد: آیت الله مصباح سردار عرصه علم بود و در دوران اصلاحات مورد بی مهری قرار گرفت اما پای ولایت مداری خود مقاومت کرد.

کد خبر 1133875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha