ملت ما با تاسی از مکتب امام حسین(ع) در تداوم مکتب حاج قاسم سلیمانی حرکت می کنند

سردار شریف گفت: ملت ما با تاسی از فرهنگ و مکتب امام حسین(ع) در تداوم مکتب حاج قاسم سلیمانی، ملت ما یقه ترامپ و رژیم جنایتکار آمریکا و همه همدستان آنان را رها نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سخنگوی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز(۱۳ دی) در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اظهار کرد: نام ایلام و مردم این استان با شجاعت، پایمردی و ولایتمداری همراه است.

 

سردار« رمضان شریف» با اشاره به مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، ابراز کرد: مردم ایران، مردمی هوشیار، با وفا، قدرشناس و مومن به تمام معنا هستند، امام راحل با تکیه برهمین مردم انقلاب کرد و کشور ایران اسلامی را از حلقوم آمریکایی ها بیرون کشید و به دست صاحبان اصلی سپرد که بخش عظیمی از این، بنا بر اعتماد و شناختی بود  که امام راحل از امت اسلامی ایران داشت و این پشتیبانی و اعتماد در طول ۴۳ سال گذشته همواره استمرار داشته است.

 

وی یادآور شد: مراسم گرامیداشت نهم دی، مراسمی مشابه با ۲۲ بهمن بود که تداوم راه امام راحل را زیر پرچم اسلام در تحقق منویات رهبرحکیم انقلاب اسلامی بود، این پشیبانی و همت همچنان ادامه دارد، دشمنان در برابر این همت و وحدت راه به جایی نمی برند و این به دلیل رابطه معنا دار امام و امت است.

 

سخنگوی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار قاسم سلیمانی محصول اعتماد، نصیحت و تدابیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است و این بزرگ مرد و سرباز تربیت یافته دنیا را انگشت به دهان گذاشت و تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و هیمنه آنان را در هم شکست.

 

سردار شریف بیان کرد: مردم ما سردار سلیمانی را در خط جبهه و در خاکریزها زیاد دیده‌اند اما آن روح لطیف و شخصیت عرفانی حاج قاسم کمتر دیده شده است و اگر می‌خواهیم مکتب این شهید را راه اندازی کنیم از این پس باید پرورش این بعد را آغاز کنیم.

 

وی افزود: شرایطی که دشمنان نظام و انقلاب از گروه تروریستی داعش حمایت همه‌جانبه کردند تا بتوانند برای رسیدن به اهداف خود سرزمین مسلمانان را جولانگاه آدم های جاهل و نادان کنند اما سربازی از این ملت با یارانی وفادار زیر سایه رهبری انقلاب تمامی نقشه‌های شوم آنان را نقش برآب کرد و آنها را به زباله دادن تاریخ فرستاد، همانطور که اکنون دیگر از صدام و حزب بعث خبری نیست، از داعش و جبهه النصره هم هیچ‌گونه آثاری برجای نمانده است و به فضل الهی در آینده نزدیک هم اثری از صهیونیست‌ها و آمریکایی های جنایتکار برجای نخواهد ماند.

 

سخنگوی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ملت ما با تاسی از فرهنگ و مکتب امام حسین(ع) در تداوم مکتب حاج قاسم سلیمانی، ملت ما یقه ترامپ و رژیم جنایتکار آمریکا و همه همدستان آنان را رها نخواهند کرد.

 

سردار شریف گفت: خداوند خواست برای این ۵۰ میلیون جمعیت که دوران دفاع مقدس را ندیده بودند یک نمونه از سرداران بزرگ را به جوانان کشورش نشان دهد آن شخصی که ۴۰ سال لباس مبارزه را از تن خود خود بیرون نیاورد، این عزیز منشا خدماتی بود که در عین گمنامی نامدارترین سردار سپاه بود، دشمنان قسم خورده نظام هم به صراحت بارها به حسن و تدبیر و شجاعت این سردار بزرگ اعتراف کردند.

 

وی یادآور شد: یک مقام آمریکایی می‌گوید ما با ترور حاج قاسم حلقه امت و نظام دینی را قطع کردیم، اما اینها غافل از آن هستند که چه اتفاقی افتاد و حاج قاسم جلوی قدرت‌های بزرگ با همان پیام اباعبدالله الحسین(ع) ایستاد.

 

سردار شریف گفت: خداوند آنچنان عزتی به سردار سلیمانی چه در زمان حیاتش و چه در زمان شهادتش عطا کرد و همواره یکی از محبوبترین سرداران کشور بود، تجلیل مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی بنا به گفته مظلم له بی نظیرترین مراسمی بود که بیان کننده احترامی است که مردمان این دیار ولایت‌مدار به خادمان مخلص و واقعی خود دارند.

کد خبر 1133960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha