۸۰ هزار خانوار  مازندرانی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند

حجت الاسلام عالیشاه گفت : ۸۰هزار خانوار در استان مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات مختلف این نهاد بهره مند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۱۳دی) در نشست با حجت الاسلام «عباس بابائیان» امام جمعه امیرکلا ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد:  سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی خانواده و  در رأس همه امور خدمت رسانی خدمات  است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود ۲۱۰میلیارد تومان اعتبار اشتغال سال گذشته جذب زود هنگام شد و کمیته امداد مازندران، رتبه چهارم کشور را کسب کرد که کارکنان این نهاد در این بخش بسیار تلاش کردند.

 

وی تصریح کرد: امسال هم اعتبار اشتغال دوبرابر شد و ۴۴۰میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت و بیش از هشت هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد می شود.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه گفت: سال آینده ۵۰۰هزار فرصت شغلی برای مازندران برای پنج دهک درنظر گرفته  شده است که کمیته امداد باید انجام دهد.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران افزود: با تعامل خوبی که با سپاه پاسداران و بسیج انجام شد، ساخت  هزار و ۳۰۰واحد مسکن مددجویی در دست اقدام است.

 

وی ادامه داد: برای دوهزار و ۵۰۰نفر از خانواده های تحت حمایتی که هزار نفر از این تعداد دارای زمین هستند، نهضت صدور پروانه ساختمان انجام شده تا بصورت اصولی واحد‌های مسکونی ساخته شود و برای هزار و ۵۰۰نفر دیگر که فاقد زمین هستند نیز  ۱۰هزار متر زمین برای ساخت مسکن مددجویی فراهم شده است.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: بخش مهمی از نیازمندی های خانواده تحت حمایت تهیه لوازم خانگی و جهیزیه است که در این بخش هم خیران مشارکت خوبی دارند.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران بیان کرد: ۱۲هزار دانش آموز و هزار و۶۰۰دانشجو،۳۷۰۰نفر  بیمار صعب العلاج تحت حمایت قرار دارند و امسال  هزار و ۲۳۰دستگاه کولر اسپلیت به این خانواده های تحت حمایت دارای بیمار صعب العلاج و زمینگیر  اهدا شد.

 

وی افزود: هزار و ۵۰۰بخاری و هزار دستگاه آبگرمکن و هزار دستگاه یخچال بین مددجویان توزیع می شود.

 


مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: ۴۴۰سری جهیزیه به نیابت از سردار سلیمانی در این ایام با کمک خیران ،برای مددجویان تهیه و توزیع شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه از همراهی و مشارکت خیران در راستای کمک به مددجویان و نیازمندان تقدیر کرد.

 

حجت الاسلام «عباس بابائیان» امام جمعه امیرکلا نیز در این دیدار از خدمات ارزنده کمیته امداد مازندران تقدیر کرد.

 

وی گفت: باید همه دست به دست یکدیگر با برنامه ریزی مناسب در مسیر خدمت رسانی به نیازمندان و مددجویان حرکت کنیم و با کمک هم به توفیقات دست یابیم.

 

حجت الاسلام بابائیان همچنین خواستار توجه بیشتر این مجموعه به نیازمندان امیرکلایی شد.

 

کد خبر 1133989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha