مهلت ارسال آثار به جشنواره جایزه فیروزه تمدید شد

فلاح لاله زاری گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره کالاهای فرهنگی سفال و سرامیک با عنوان «جایزه فیروزه» تا پنجم بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ «فرشید فلاح لاله زاری» با اشاره به برگزاری اولین جشنواره کالاهای فرهنگی سفال و سرامیک با عنوان «جایزه فیروزه» با هدف ایجاد رقابت بین هنرمندان سفال و سرامیک و معرفی ظرفیت های این رشته در سطح ملی گفت: دبیرخانه جشنواره، مهلت ارسال آثار به جشنواره کالاهای فرهنگی سفال و سرامیک با عنوان «جایزه فیروزه» را تا پنجم بهمن تمدید کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه شهرستان سمنان به عنوان شهر خلاق سفال و سرامیک کشور انتخاب شده است  اضافه کرد:این شهرستان میزبان این جشنواره است و هنرمندان و صنعت کران می توانند با مراجعه به سامانه https:/jayezhfiroozeh.farhang.gov.ir مراجعه و آثار خود را بارگذاری و در این جشنواره شرکت کنند.

 

وی تصریح کرد: این اداره کل با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری سمنان، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مدرسه هنری چله نگار ودبیرخانه سفال و سرامیک استان سمنان اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است.

 

به گفته فلاح لاله زاری هنرمندان و علاقه مندان به شرکت دراین جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر می تواند با شماره تلفن های ۰۲۳۳۳۴۴۴۵۳۶ و۰۲۳۳۳۳۲۰۱۱۲ تماس بگیرند.

کد خبر 1134009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha