نخستین کارگاه آموزشی «از ایده تا محصول» در بجنورد برگزار شد

نخستین کارگاه آموزشی «از ایده تا محصول» از مجموعه برنامه های دومین جشنواره کالاهای فرهنگی عصر امروز دوشنبه در نگارخانه بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ نخستین کارگاه آموزشی «از ایده تا محصول» از مجموعه برنامه های دومین جشنواره کالاهای فرهنگی عصر امروز دوشنبه (سیزدهم دی ماه) با تدریس «مسعود زمانی» در نگارخانه بجنورد برگزار شد.

 

در این کارگاه که با حضور 30 علاقه مند و فعال حوزه فرهنگی به صورت حضوری و تعدادی هم به صورت مجازی به مدت سه ساعت از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 19 و 30 دقیقه برگزار شد، پروسه تولید محصول از ایده تا نحوه تبدیل شدن به محصول و کالای فرهنگی با حضور «مسعود زمانی» تبیین شد.

 

با توجه به اینکه جشنواره کالاهای فرهنگی قصد دارد کمک حال بــازار محصــولات و خدمــات فرهنگــی در راســتای بوم‌فرهنــگ منطقه شود و فرصتــی مناســب بــرای ســرمایه گذاری در ایــن زمینــه ایجــاد کنــد، چهار کارگاه آموزشی «از ایده تا محصول» به عنوان بخش مهم این جشنواره طراحی شده که سه کارگاه بعدی طی روزهای سه شنبه، چهارشنبه و جمعه (14، 15 و 17 دی ماه) به صورت حضوری و مجازی در زمان و مکان اعلام شده برگزار می شود.

 

تولید آثار فرهنگی و نزدیک شدن آثار به اهداف جشنواره کالاهای فرهنگی از دیگر اهداف برگزاری کارگاه‌های آموزشی «از ایده تا محصول» است که علاقه مندان برای حضور در این کارگاه و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09392154128 تماس حاصل کنند.

 

گفتنی‌است؛ دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی در سه بخش «نوشت افزار»، «هدایای فرهنگی» و «عروسک» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا 26 دی ماه برای ارسال آثار خود فرصت دارند.

 

بر اساس تقویم دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی، داوری آثار دوم بهمن ماه و برگزاری آئین اختتامیه و معرفی برگزیدگان هفتم بهمن ماه اعلام شده است.

کد خبر 1134116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha