انتقال مکتب حاج قاسم سلیمانی به نسل جوان، ضرورت امروز جامعه است

به گفته سردار کرمی، مردمی بودن، اخلاص در عمل، ولایت مداری، پایبندی به نظام و ولایت، سادگی و صفا و ارادت به اهل بیت از ویژگی های شاخص سردار سلیمانی است و ما تکلیف داریم قهرمانانی همچون سلیمانی تربیت کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در برنامه گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی در آموزش و پرورش استان زنجان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار سلیمانی، گفت: به برکت انقلاب، مقام معظم رهبری و شهدایی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز شاهد آن هستیم که آمریکا و هم پیمانانش در منطقه شکست خورده اند.

 

سردار جهانبخش کرمی افزود: سردار سلیمانی مرد نبرد، علمدار رهبری و مرد میدان بود و ویژگی ها و شاخص های فراوانی داشت که نمی توان توصیف کرد.

 

این مسئول با اشاره به موضوع ولایت مداری و اهمیت آن، بیان داشت: سردار سلیمانی سرباز نمونه در ولایت مداری بود. برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت مداری جملات تاریخی سردار دلها را فراموش نخواهیم کرد که فرمود خیمه ولایت را رها نکنید.

 

وی در ادامه مردمی بودن، اخلاص در عمل، ولایت مداری، پایبندی به نظام و ولایت، سادگی و صفا و ارادت به اهل بیت را از دیگر ویژگی های شاخص سردار عنوان کرد و گفت ما تکلیف داریم قهرمانانی همچون سلیمانی تربیت کنیم.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی اظهار داشت: بحمدلله مردم ما قدرشناس هستند و هیچ گاه رشادت های شهدا را که به ما عزت و اعتبار بخشیدند، فراموش نمی کنند.

 

کرمی خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است و ما به آینده امیدواریم تا انشالله با غلبه کامل بر مشکلات، مردم عزیز ما همواره در آرامش و آسایش باشند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تربیت افرادی چون شهید سردار سلیمانی ها است، اظهار داشت: ما باید مکتب حاج قاسم سلیمانی را به نسل جوان انتقال دهیم که در این عرصه نقش فرهنگیان عزیز پررنگ تر است.

 

کد خبر 1134187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha