پخت و توزیع ۵ هزار پرس به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی

حجت الاسلام کرمی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سردار سلیمانی از پخت و توزیع ۵ هزار پرس غذا از موقوفات شهرستان خدابنده خبر داد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: به مناسبت ایام فاطمیه بقاع متبرکه استان میزبان برنامه‌های عزاداری هستند.

 

حجت الاسلام مختار کرمی با بیان اینکه در راستای ترویج سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) نمایشگاهی از 9 تا 19 دی در استان دایر است، اضافه کرد: این نمایشگاه شامل غرفه‌های روایتگری، چندرسانه‌ای، غرفه حجاب، پاسخگویی به شبهات دینی، مشاوره خانواده، غرفه بصیرت و شناخت فتنه است.

 

وی تصریح کرد: همچنین در این نمایشگاه کمک‌های مومنانه و دستگیری از نیازمندان نیز انجام می‌شود.

 

کرمی همچنین از راه‌اندازی بازارچه طرح شمیم خدمت در راستای حمایت از مشاغل خانگی نیز خبر داد و افزود: ایجاد پایگاه سلامت برای زنان و کودکان و ارائه خدمات بهداشتی و مشاوره نیز از دیگر خدماتی است که در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه امسال 9 بقعه متبرکه استان میزبان مراسم ایام فاطمیه هستند، گفت: همچنین مراسم بزرگداشتی برای دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بعد از نماز مغرب و عشاء در بقاع شاخص استان برگزار می‌شود.

 

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: 5 هزار پرس غذای گرم از محل عواید موقوفات شهرستان خدابنده به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی  با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده و  موسسه خیریه همای رحمت با اعتبار 600 میلیون ریال پخت و در بین نیازمندان سطح این شهر توزیع شد.

 

          

کد خبر 1134211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha