۴۰ هزار واحد مسکن ویژه محرومین در کشور احداث می شود

توکلی از ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن محرومین در فاز سوم هدیه مقام معظم رهبری در سراسر کشور خبرداد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمود توکلی» امروز (سه‌شنبه، ۱۴ دی ) در آیین اختتامیه و تقدیر از عوامل اجرایی ساخت ۷۴۱ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان که در سالن شهدای ناجای رشت برگزار شد اظهار کرد: کمیته امداد همواره به همراه سپاه در تلاش است که محرومیت را در کشور ریشه کن کنند.‌

 

مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور با بیان اینکه چهار هزار و ۱۰۰ واحد مشکن محرومین هدیه مقام معظم رهبری در فاز نخست طراحی و اجرا شد گفت: برای افق دوم ۶ هزار ۳۰۰ واحد پیش بینی شده بود که تاکنون بالغ بر ۹۷ درصد این پروژه‌ها به اتمام رسیده است.

 

توکلی با اعلام اینکه در افق سوم ۴۰ هزار واحد مسکن محرومین ترسیم شده است افزود: در بسته نخست این افق پنج هزار واحد پیش بینی شده که فعلا ۲۵۰ واحد سهم گیلان است که تعداد این واحدها در استان گیلان به ۵۰۰ واحد نیز خواهد رسید.

 

مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد تصریح کرد: در حال حاضر مشارکت جهت ساخت مسکن محرومین در کشور مطلوب است.

 

وی با تاکید بر اینکه ارائه تسهیلات بانکی به محرومین پیگیری و مشکلات موجود نیز حل می‌شود خاطرنشان ساخت: کمیته امداد امام خمینی(ره) با تعامل این پروژه‌ها را به اتمام خواهد رساند. 

کد خبر 1134332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha