پیوند نماز و عبادت به مد و لباس رویکرد جدیدی در فعالیت های فرهنگی است

خامسی با اشاره به برگزاری رویداد ملی و لباس گفت: پیوند نماز و عبادت به مد و لباس رویکرد جدیدی در فعالیت های فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، ،فخرالسادات خامسی، عضو شورای اسلامی شهر یزد در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی مد و لباس یزد با رویکرد رودوزی های سنتی در لباس عبادت و جانماز گفت: این رویداد از چند نگاه مورد تقدیر و تجلیل است که یکی از این نگاه ها توجه به نماز و معنویت با رویکرد مد و لباس است.

وی افزود:  شهر یزد فرهنگی و اقتصادی است که اگر مباحث فرهنگی را با مباحث اقتصادی گره بزنیم و جریان جدیدی ایجاد کنیم امری مهم است.

خامسی گفت: رویداد جریان ساز در بحث مشاغل خانگی که بتواند استارتی برای اشتغال باشد می تواند امری مهم در استان و حتی در کشور باشد و برای کشور الگو شود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: این رویداد صرفا رویداد ملی نیست بلکه شروعی برای برناه های جدید در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و مذهبی باشد.

وی گفت: این که مد و لباس را به عنوان بحث جدید به موضوع معنوی و زیبایی نماز پیوند دهیم، اتفاقی مبارک باشد و در جامعه تاثیرات مثبتی داشته باشد.

خامسی بیان کرد:  ایجاد زیرساخت های جدید این حوزه می تواند امری مهم در این جشنواره ها باشد و ما نیز در شورای شهر از این مشاغل خانگی و رویدادهای ملی حمایت می کنیم.

کد خبر 1134417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha