۵۲ بسته معیشتی به همت کانون امام حسن مجتبی(ع) نهبندان توزیع شد

رحیمی رومه گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ۵۲ بسته معیشتی بین نیازمندان محدوه کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) توزیع شد.

«ابراهیم رحیمی رومه»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: به منظور لبیک به فرمان مقام معظم رهبری درخصوص رزمایش کمک‌های مومنانه 52 بسته معیشتی در دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه بین نیازمندان اسدآبادی توزیع خواهد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) افزود: طبخ و توزیع یک هزار پرس غذای گرم، توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان از دیگر اقدامات کانون فرهنگی هنری مسجد تا پایان دهه بصیرت است.

 

وی با اشاره به اجرای مجدد طرح شهید سلیمانی گفت: این طرح با هدف مبارزه با ویروس کرونا پیش‌بینی و اجرا شد و با توجه به انتشار سویه جدید اُمیکرون که موجب نگرانی در شهرستان شده است طرح شهید سلیمانی در این راستا در حال سازماندهی مجدد است.

 

رحیمی رومه یادآور شد: اجرای گروه‌ سرود و تئاتر، برگزاری مسابقات ورزشی و کتابخوانی، برپایی نمایشگاه و نشست های بصیرتی از مهمترین برنامه‌های که توسط کانون فرهنگی هنری در دهه بصیرت امسال اجرا شده است.

 

گفتنی است این کانون 17 هزار امتیاز را در سومین رویداد ملی فهما کسب کرده است، که بیشترین امتیاز در شبستان فرهنگ با 6 هزار و 870 امتیاز بوده است.

 

کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان دارای 500 عضو است که حدود 40 نفر عضو جدید هستند.

کد خبر 1134560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha