اجتماع دختران و بانوان فاطمی در ملایر برگزار می‌شود

حجت الاسلام نجفی گفت: به مناسبت سالزروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) بعد از ظهر امروز ۱۵ دی ماه اجتماع دختران و بانوان فاطمی در شهر ملایر برگزار می‌شود.

«حجت الاسلام روح الله نجفی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با ایام فاطمیه برنامه های مختلفی در سطح شهرستان ملایر در حال انجام است.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر  از اعزام مبلغان به مناطق مختلف شهرستان ملایر در ایام فاطمیه اول و دوم  خبر داد و گفت: برگزاری مراسم های روضه خوانی و عزاداری، زیارت خوانی و.. نیز در هیات های مذهبی، مساجد و حسینیه ها و  به صورت روضه های خانگی نیز در این ایام در حال برگزاری است.

وی با اشاره به همزمانی  سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه افزود: همچنین سلسله نشستهای بصیرتی با عنوان  نسشت بصیرت فاطمی، مکتب سلیمانی نیز از نیمه اول دی ماه در مساجد شهرستان ملایر شروع شده که تا 19 دی ماه ادامه دارد.

 وی در ادامه به برنامه های سالروز شهادت حضرت زهرا در سطح شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: در شب شهادت حضرت زهرا (س)در بیشتر مساجد و حسینیه های شهرستان مراسم عزاداری و سوگواری بعد از نماز مغرب و عشاء برقرار است.

 وی از برگزاری اجتماع  دختران و بانوان فاطمی در ملایر به مناسبت شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س)خبر داد و تصریح کرد:این مراسم روزساعت 15 روز  چهارشنبه 15  دی ماه ساعت از مقابل دفتر امام جمعه ملایر  به صورت دسته حرکت دسته عزاداری  ویژه بانوان  به سمت میدان امام خمینی(ره) و در ادامه بعد از طی مسیر به صورت اجتماع در حسینیه سید الشهدا(ع) خیابان شهید رجایی ملایربرگزار می‌شود.  

 حجت الاسلام نجفی با اشاره به  اینکه  این مراسم همراه با  سخنرانی سوگواری ، سخنرانی و روضه خوانی و زیارت نامه حضرت زهرا(س)  همراه است گفت: از بانوان فاطمی شهرستان ملایر دعوت می‌شود در این مراسم معنوی شرکت کنند.

 

وی برگزاری ختم قرآن به صورت عموم به صورت جزوه های جزء خوانی و همچنین ختم مجازی قرآن و ادعیه  را از برنامه های واحد قرآنی این اداره برشمرد و گفت: تا کنون بیش از 500 نفر در ختم مجازی قرآن برای ایام فاطمیه ثبت نام کرده اند.

 

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزاری محفل انس با قرآن  با حضور قاریان برجسته شهرستان همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) در مسجد امام جعفر صادق(ع) ملایر بعد از نماز مغرب و عشاء و همچنین پذیرایی از عزاداران  را از دیگر برنامه های شب شهادت بانوی مکرم اسلام حضرت زهرا(س) در ملایر برشمرد..

 

کد خبر 1134571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha