پخت ‌آش نذری در کانون ام ابیهای ملایر همزمان با شهادت حضرت زهرا(س)

ونائیان گفت: پخت آش نذری و همچنین مراسم تابوت گردانی حضرت زهرا(س) به مناسبت شهادت این بانوی بزرگ با حضور بانوان و اعضای کانون ام ابیهای ملایر برگزار می شود.

«زهرا ونائیان»  در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر  گفت: کانون فرهنگی و هنری  ام ابیها در مجموعه موسسه فرهنگی و مذهبی بیت الزهرا فعالیت داد که این موسسه از سال 85 ثبت رسمی شده و کانون نیز دو سال بعد در ابن موسسه بیت الزهرا شکل گرفته است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری ام ابیهای ملایر با اشاره به اینکه این کانون بیش از 300 نفر عضو فعال دارد گفت: برنامه های ابن مرکز بسیار گسترده است.

وی با اشاره به اینکه هر ماه بیش از یکصد بسته معیشتی از سوی این مرکز مردمی و با کمک خیرین در بین خانواده های زیر پوشش این مرکز  توزیع می شود افزود:برگزاری برنامه های مناسبتی در اعیاد و جشن ها، برنامه های عزاداری و.. در مناسبتهای مختلف و.. نیز از دیگر برنامه های این کانون و مرکز است.

ونائیان با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه نیز  نیز برنامه های عزاداری به مدت 20 شب در بیت الزهرا و و کانون ام ابیها در حال برگزاری است گفت: همچنین  به مناسبت شب یلدا نیز یکصد بسته معیشتی  با عنوان یلدای فاطمی  در  بین خانواده های زیر پوشش این موسسه توزیع شد.

وی از پخت آش نذری در ایام فاطمیه در این کانون خبر داد و گفت: همچنین مراسم تابوت گردانی حضرت زهرا(س) به مناسبت شهادت  این بانوی بزرگ با حضور بانوان و اعضای کانون روز گذشته برگزار شد.

 وی یادآور شد: همزمان  با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)نیز ویژه برنامه عزاداری و سوگواری ویژه بانوان در کانون ام اببیهای ملایر برگزار می‌شود.

کد خبر 1134596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha