بهره مندی ۳۰۲ مددجوی امداد از اعتبارات اشتغال منطقه یک ساری

ناعی گفت: توانمندسازی افراد تحت پوشش امداد یکی از برنامه های مهم ما در امداد است که طی سال جاری تاکنون بیش از ۳۰۲ نفر از طرح اشتغال‌ زایی بهره مند شدند و فرصت شغلی برای این افراد ایجاد شده است.

«مرتضی ناعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: یکی از فعالیتهای مهم امداد ایجاد اشتغال است که برای مددجویان و تعدادی هم برای افراد غیر تحت پوشش ایجاد می شود.

 

رئیس کمیته امداد منطقه یک ساری افزود:  در سال جاری در بخش اشتغال زایی 25 میلیارد تومان اعتبار از محل وام‌های تکلیفی به ما اختصاص داده شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: تاکنون از این مبلغ 398 نفر برای دریافت 23 میلیارد و 925 میلیون تومان به بانک های عامل معرفی شدند.

 

ناعی گفت: توانمندسازی افراد تحت پوشش امداد یکی از برنامه های مهم ما در امداد است که طی سال جاری تاکنون بیش از 302 نفر از طرح اشتغال‌ زایی بهره مند شدند و فرصت شغلی برای این افراد ایجاد شده و بالغ بر 17 میلیارد تومان اعتبار جذب شده است.

 

وی تصریح کرد: رویکرد امداد توانمندسازی و جلوگیری از آسیب های مختلف اجتماعی در بخش های مختلف است و همه افرادی را که بعلت بیکاری در تنگنا باشند را تحت پوشش دارد.

 

رئیس کمیته امداد منطقه یک ساری افزود: اشتغال زایی، بسته‌های حمایتی، مستمری، درمان، کمک‌های مالی، جهیزیه فرزندان، آموزش فرزندان، مسکن و غیره از جمله خدماتی هستند که به افراد تحت پوشش ارائه می‌شود.

 

ناعی با قدردانی از از همه دست اندرکاران بانکها، فرمانداری، اصناف، اتحادیه ها و بازاریان و خیران اظهار کرد: یکی ازوظایف مهم ما نوعدوستی و رفع نیاز هم نوعان مان است و لذا امیدواریم با کمک همگانی در بخش توانمندسازی موفق‌تر از همیشه عمل شود.

 

وی با اشاره به آسان سازی کمیته امداد در بخش خدمات دهی گفت: بسیاری از مشکلات تردد و هزینه در این بخش و خطرات مختلف با ایجاد سامانه رفع شده و اکنون افراد تحت پوشش امداد نیازمندی های مختلف و درخواست های خود را در سامانه ثبت و از این طریق به ارائه خدمات پرداخته می شود.

 

رئیس کمیته امداد منطقه یک ساری افزود: اعتبارات و نذورات و هدایای امداد یک ریال صرف هزینه تشکیلاتی نمی شود و حقوق از اعتبارات دولتی است و همه وجوهات طبق نیت خیران هزینه می شود.

 

ناعی یادآور شد: اکنون 7 هزار و 50 خانوار مددجو 1130 نفر مستاجر و 1114 دانش آموز و صعب العلاج 227 مورد و 236 یتیم تحت پوشش امداد منطقه یک ساری هستند.

کد خبر 1134693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha