شهید سلیمانی پشتیبان ولایت فقیه بود/ حضرت زهرا (س) در روشنگری ولایت قدم های زیادی برداشت

حجت الاسلام ایمانی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پشتیبان ولایت فقیه بود و چه در زمان امام (ره) و بعد امام در پای رکاب مقام معظم رهبری (مدظله العالی)بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین «عبدالعلی ایمانی» امروز (چهارشنبه ۱۵ دی) در جمع بانوان فاطمی شهر انبارالوم گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص مکتب سلیمانی اظهارداشتند؛ «مکتب سردار سلیمانی عبارت است از صدق و اخلاص»، این دو کلمه در واقعه عنوان، نماد و نماینده مکتب سلیمانی است.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی در طول حیاط خودش چه در زمان طفولیت که به سن تکلیف نرسیده بود و بعد سن تکلیف و در زمان نوجوانی و جوانی هم تا آخرین ساعات عمر خود نسبت به خدایش، به پیامبرش، به دین و نسبت به ولی امر مسلمین و به امام راحل صدق داشتند.

 

وی ادامه داد: شهید سلیمانی در طول حیاط اش خالصانه زندگی کرد و در جهت خدا گام برداشت و همه زندگی خودش را برای انجام فرامین دین، امام و رهبری و مقتدای خودش گذاشت.

 

حجت الاسلام ایمانی با بیان اینکه امروز شهید سلیمانی با اخلاص خودش، اخلاص و عیار خودش را بالا برده است، گفت: وقتی که به شهادت می رسد می بینیم میلیون ها نفر برای تشیع پیکر آن در داخل و خارج کشور شرکت می کنند.

وی اظهارداشت:  سردار سلیمانی یک شخصیت الهی و نورانی بود و با اخلاص عمل کرد لذا خداوند به عمرش برکت داد.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه امام راحل می فرماید: «اگر می خواهید به مملکت شما آسیبی نرسد پشتیبان ولایت فقیه باشید»، افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پشتیبان ولایت فقیه بود و چه در زمان امام (ره) و بعد امام در پای رکاب مقام معظم رهبری (مدظله العالی)بود.

 

وی ادامه داد: حضرت زهرا (س) ولایت مدار بود و اولین کسی بود که از ولایت امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع) دفاع کرد و همراه او بود و در بحث روشنگری ولایت قدم های زیادی برداشت.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1134729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha