مراسم شبی با شهداء درمسجد امام حسین تبریز برگزار شد

سبب کار گفت: برنامه «شبی با شهدا» با حضور اهالی منطقه و مسجد با حضور دو شهید گمنام در مسجدامام حسین (ع) برگزار شد.

«حسن سبب کار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درتبریز ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت دخت پیامبر اکرم (ص)،اظهارکرد: برنامه معنوی «شبی با شهداء»  با حضور دو شهید گمنام و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «لطفی» همزمان با ایام فاطمیه در مسجد امام حسین برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجدامام حسین قم تپه تبریز گفت: شهداء برای توسعه نظم و امنیت،جان شیرین خود را فدای نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند و حق بزرگی بر گردن ما دارند.

سبب کار بابیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی بر دشمنان است،افزود: رزمندگان ما عزت ایرانی و اسلامی را در مناطق عملیاتی به نمایش گذاشتند و به جهانیان ثابت کردند لحظه‌ای از آرمان‌های قرآنی دست برنخواهند داشت.

وی اظهارکرد: مراسم شبی با شهدا در مسجد امام حسین(ع) منطقه قم تپه  با حضور پیکر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس  برگزار شد.

سبب کار هدف از برگزاری این مراسم‌ را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و گفت: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی تربیت انسان‌هایی از جنس شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است و نباید لحظه‌ای از آنان غافل شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه های معنوی از مهم‌ترین اقدامات کانون و بسیج است که آن را به دنبال دارد و میزبانی از شهید گمنام در نیز یک موهبت بزرگ الهی است که نصیب ما شده و امیدواریم بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دست یابیم.

گفتنی است این مراسم به همت کانون فرهنگی هنری و با مشارکت پایگاه بسیج مقاومت شهید شریفی برگزار شد.

 

کد خبر 1134753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha