ارائه ایده های نو توسط اتحادیه ها و صنوف گردشگری فارس رونق بخش است

شهدوست شیرازی گفت: عدم ارائه ایده های نو از جانب اتحادیه ها و صنوف گردشگری در استان یکی از مشکلات ما در حوزه گردشگری است اما واقعیت این است که خلاقیت های کوچک مقیاس می تواند پر بازده و رونق بخش گردشگری باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هادی شهدوست شیرازی»، امروز (چهارشنبه 15 دی) در نشست کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته با میراث فرهنگی فارس گفت: برای رونق گردشگری فارس به وحدت رویه و انسجام دستگاه های مرتبط برای حوزه گردشگری نیاز داریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس افزود: میراث فرهنگی فارس برای انجام اقدامات لازم توسعه گردشگری آماده همکاری با شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان است.

وی اضافه کرد: عدم ارائه ایده های نو از جانب اتحادیه ها و صنوف گردشگری در استان یکی از مشکلات ما در حوزه گردشگری است اما واقعیت این است که خلاقیت های کوچک مقیاس می تواند پر بازده و رونق بخش گردشگری باشد.

شهدوست شیرازی اعلام کرد: میراث فرهنگی فارس، سه طرح در وزرات میراث فرهنگی ارائه کرده که شامل ایجاد منطقه آزاد گردشگری سلامت، گردشگری زیارت و گردشگری الکترونیک است.

وی ادامه داد: میراث فرهنگی فارس برگزاری تور آشناسازی کشورهای عراق، عمان و قطر، مجوز اولین حراج صنایع دستی، برگشت سهم درآمد سازمان میراث استان، ایجاد دبیرخانه رویدادهای فارس برای تقویم جشنواره ها را مورد پیگیری قرار داده و امیدواریم با همکاری کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی فارس و کمک های اجرایی بخش خصوصی و دولتی در استان اجرا شوند.

مدیر کل میراث فرهنگی فارس تصریح کرد: هر گونه حرکتی در حوزه گردشگری استان باید تحت پرچم سازمان میراث فرهنگی فارس و به صورت یکپارچه دنبال شود تا تاثیرگذار مطلوبی داشته باشد.

کد خبر 1134821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha