تدفین پیکر ۲شهید گمنام  در بندرامیرآباد  بهشهر

سردار ملکی از برگزاری مراسم تشییع دو شهید گمنام در روز یکشنبه ۲۶ دی همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در بندر امیرآباد خبر داد و گفت: این مراسم با حضور مسئولین وزارت راه و شهرسازی و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «عبدالله ملکی» امروز(۱۵دی) در جمع خبرنگاران با اشاره به تشییع پیکرهای مطهر 6 شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: در برگزاری برنامه‌ تشییع تغییراتی ایجاد شد و قرار است به طور همزمان تشییع پیکرهای مطهر 5 شهید در ساری و یک شهید در بهشهر برگزار شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ادامه داد: پیکر مطهر این شهید پس از تشییع در بهشهر، در منطقه عشرستاق خاکسپاری خواهد شد.

 

سردار ملکی افزود: همچنین پیکرهای مطهر پنج شهید دیگر، جهت خاکسپاری به نکا، جویبار و دانشکده امام محمدباقر باقر (ع) ساری منتقل خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد:  پیکر یکی از شهدا که قرار بود در بندر امیرآباد بهشهر خاکسپاری شود، پس از تشییع استانی به معراج شهدای اداره‌کل حفظ آثار مازندران منتقل خواهد شد.

 

سردار ملکی ادامه داد: بنا درخواست و پیگیری‌های مسئولین وزارت راه و شهرسازی و موافقت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، یک شهید به جمع شهدای بندرامیرآباد اضافه خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: پیکر مطهر این شهید گمنام جمعه بیست و چهارم دی وارد استان و تحویل سپاه و دفتر حفظ آثار بهشهر می‌شود.

 

سردار ملکی از برگزاری مراسم تشییع این دو شهید گمنام در روز یکشنبه ۲۶ دی همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در بندر امیرآباد خبر داد و بیان کرد: این مراسم با حضور مسئولین وزارت راه و شهرسازی و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1134839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha