باید هوشیارتر از گذشته در مسیر ولایت گام برداریم

عباسی با بیان ایتکه حاج قاسم سلیمانی مرد جهاد بود و ما مسئولان بایستی امروز مرد میدان خدمت باشیم گفت: در مسیر ولایت بیش از پیش گام های محکمتری برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» امروز(پنج شنبه، ۱۵ دی ) در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان در استانداری اظهارکرد: مردم گیلان در ولایت مداری، وفاداری و ایثار همیشه پیش قدم بودند.



استاندار گیلان با بیان اینکه توسل بر ائمه اطهار( ع) عاقبت خیری به همراه دارد گفت: در اوج استبداد و خفقان مشعل فروزان ائمه اطهار( ع) در گیلان روشن شده بود.‌



وی اذعان کرد: در دوران آل بویه و دیگر دوران ها امامزادگان به گیلان پناه آوردند و این یک افتخار برای گیلانیان محسوب می شود.



عباسی با تاکید بر اینکه در این راستا تاریخ را بایستی واکاوی کرد افزود: گیلان بزرگ مردانی چون میرزا کوچک را در خود پرورانده است و همواره در دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب پیشگام است.


نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه بار دیگر مظلومیت اسلام و جبهه مقاومت بر جهانیان ثابت شد تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می خواست شهید شود و با ارادتی که به ائمه اطهار( ع ) داشت به آروزی قلبی اش دست یافت.

 


استاندار گیلان ادامه داد: حاج قاسم عاشق بود و با شهادتش به معشوقش رسید  و محبوبیت سردار دل ها بعد از شهادتش بیش از دوران حیاتش شد.



وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی با ولایت انرژی می گرفت و این مسیر را با شهادتش اثبات کرد،  اظهارداشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی تاثیر بسیاری بر جوانان داشت و تقدیر اینگونه بود که ما راه را گم نکنیم و در مسیر ولایت بیش از پیش گام های محکمتری برداریم.



عباسی با تاکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی مرد میدان جهاد بود ما بایستی مرد میدان خدمت باشیم گفت: برای خدمت به مردم و حل مشکلات با جان و دل حرکت کنیم و برای رضای خدا و دل مردم گام برداریم و با عمل خود این مسیر نورانی را حفظ کنیم.



نماینده عالی دولت در گیلان افزود: یا حسین و یا زهرا گفتن ها به ما آبرو، عزت و حیات داد و ما بایستی این مسیر را بیش از پیش حفظ کنیم.‌



وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی اجازه ندادند تا دست ناپاک دشمنان به حرم ائمه اطهار (ع) در کربلا و سوریه برسد تصریح کرد: همه ما بایستی قدردان این ایثار گری ها و جانفشانی های غیور مردان این مرز و بوم باشیم.‌



استاندار گیلان اذعان کرد: بانوان ما با بهره گیری از سیره حضرت زهرا (ع) با رعایت شئونات اسلامی، حجاب و عفاف و استحکام کانون خانواده این بانوی بزرگوار را الگو قرار داده اند.


عباسی با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت ها در راستای اهداف ستاد عتبات و عالیات بهره گرفته خواهد شد خاطرنشان ساخت: هر گونه حمایتی در این حوزه نیاز باشد دریغ نخواهد شد.

کد خبر 1134854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha