تبیین سیره فاطمی حیات توحیدی بشر را رقم می زند/ طرح جامع یاس نبوی برگزار می شود

حجت الاسلام دشتکی با اعلام خبر برپایی طرح جامع یاس نبوی در مساجد و امامزادگان واجب التعظیم گفت: تبیین سیره فاطمی حیات توحیدی بشر را رقم می زند.

« حجت الاسلام علی دشتکی» با تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: تبیین سیره فاطمی حضرت زهرا سلام الله علیها زندگی توحیدی بشر را رقم می زند. 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: ایام سوگواری صدیقه کبری(س) از حیث فرهنگی و سیره عملی بهترین فرصت برای تبیین معارف الهی است که می توان صفات برجسته ای همچون حلم، شجاعت، عبودیت، علم، سیاست، پاسخگویی به شبهات و ... وجود دارد.

 

به گفته وی، تبیین سیره اهل بیت(ع) در جامعه در ایام مناسبتی مختلف به ویژه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از امتیازهای فرهنگی شیعه است به ویژه آنکه مساجد و امامزادگان واجب التعظیم بهترین مکان برپایی برنامه های تبیینی سیره حضرت زهرا(س) است. 

 

وی اظهار کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها برای آنکه مسجد و مجامع مختلف دچار انحراف نشوند به مبارزه فیزیکی برای دفاع از حریم ولایت و جایگاه امامت پرداخت.

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه والای حضرت زهرا سلام الله علیها در بُعد معنوی بیان کرد: توحید و معرفت ایمانی حضرت زهرا سلام الله علیها، تربیت فرزندان و ارکان خانواده منحصر به فرد است.   

 

به گفته وی، یکی از وظائف مبلغین دینی، تبیین سیره فاطمی در سطح جامعه است که برای این منظور نسبت به درک منزلت و مقام عالی آن حضرت باید به صورت ویژه تلاش کنند.

کد خبر 1134881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha