انتقاد نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان بهمئی

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از مسئولین در خصوص مشکلات موجود بر سر راه برخی پروژه های نیمه کاره در شهرستان بهمئی انتقاد کرد و خواستار رفع مشکلات موجود و راه اندازی هرچه سریعتر بیمارستان شهر لیکک، پروژه آبرسانی از سد کوثر و مصلی امام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مراسم بزرگداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد سپهبد شهید سلیمانی امروز (۱۶ دی ماه) با حضور مردم و مسئولان شهرستانی در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر لیکک برگزار شد.

 

آیت الله «سید نصیر حسینی» در این مراسم، گفت : تمام برنامه های فساد سرچشمه و نشأت گرفته از غرب و‌ دنیای غرب است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ادامه داد: در زمان جنگ صدام و در زمان کنونی فتنه و داعش همگی آمدند تا اسلام را از بین ببرند، چرا که آنها با اسلام ناب محمدی (ص) مشکل دارند و نمی‌توانند حجاب فاطمی را ببینند و‌ به لطف خدا و ائمه اطهار علیهم السلام هرگز این نیت شوم‌ میسر نشد و نمی شود.

 

وی در زمینه ویژگی های حضرت فاطمه زهرا (س) نیز اظهار کرد : ایشان در عبادت، حیا، حجاب و در دفاع از ولایت الگوی همه جهانیان است و امروزه اگر امام خامنه ای و ولایت نبود، خدا می داند که چه بر سر این کشور می آمد و حکومت هایی بدتر از پهلوی شکل می گرفت.

 

آیت الله حسینی در زمینه لحظه شماری دشمن برای یک لحظه غفلت ایران اسلامی، افزود: امثال داعش منتظر یک لحظه غفلت مردان مبارز، جنگ جو، با تدبیر و باهوش ملت ما هستند تا بزرگ ترین ضربه را به پیکره این کشور وارد کنند.

 

امام جمعه شهر یاسوج تاکید کرد: اگر شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت نبودند، امروزه ما شاهد شرایط سخت و به مراتب بدتر از کشورهای همسایه بودیم.

 

وی افزود: صدام بعد از اینکه به مرزها و شهرهای ما رسید چه بلایی بر سر ملت ایران آورد و چه خیانت ها به مردم و شهرهای ایران کرد.

 

آیت الله حسینی در ادامه افزود: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی تمام ملت های دنیا، تسلیحات، پول و بمب های شیمایی بر علیه ایران اسلامی به صدام دادند تا ایران را تصاحب کند و امروز دشمن سعی می کند ما تاریخ و روزهای سخت هشت سال جنگ تحمیلی را فراموش کنیم تا با فراموشی آن روزها، بتواند با نقشه های شوم بر علیه ما فتنه انگیزی تازه ای ایجاد کند.

 

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه در خصوص مردم شهرستان بهمئی گفت: مردم بهمی رنج کشیده اما بسیار با شرف و با لیاقت هستند و مسئولین باید تمام تلاش خود را برای خدمت به این مردمان بزرگ و غیور به کار گیرند.

 

وی از مسئولین در خصوص مشکلات موجود بر سر راه برخی پروژه های نیمه کاره در شهرستان بهمئی انتقاد کرد و خواستار رفع مشکلات موجود و راه اندازی هرچه سریعتر بیمارستان شهر لیکک، پروژه آبرسانی از سد کوثر و مصلی امام رضا (ع) شهر لیکک شد .

کد خبر 1135076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha