عمل کردن به سیره حضرت زهرا(س) باعث سعادت می‌شود

حجت‌الاسلام سعیدیان گفت: شناختن و عمل کردن به سیره حضرت فاطمه زهرا(س) باعث سعادت و عاقبت به خیری مردم جوامع اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام «علی سعیدیان» امروز(پنجشنبه، ۱۶ دی) در مراسم سالروز شهادت بانوی دو عالم که در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) این شهر برگزار شد، اظهارکرد: حضرت زهرا(س) الگوی تمام بشریت است.

 

استاد حوزه علمیه و دانشگاه افزود: حضرت مهدی موعود(عج) فرموده است:« الگوی زندگی من، مادرم حضرت زهرا(س) می‌باشد» و این نشان از جایگاه آن حضرت دارد.

 

وی با بیان‌اینکه حضرت زهرا(س)، عاری از هر عیب و خطاست، تصریح‌ کرد: شناختن و عمل کردن به سیره حضرت فاطمه زهرا(س) باعث سعادت و عاقبت به خیری مردم جوامع اسلامی می‌شود.

 

حجت‌الاسلام سعیدیان گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) نسبت به وقایع و اتفاقات سیاسی و اجتماعی دید وسیعی داشت و با دفاع از ولایت، درس تبعیت از ولی عادل و آگاه به زمان را به مسلمانان آموخت.

 

این کارشناس علوم دینی و مذهبی ادامه داد: عبادت و شب زنده‌داری، وابسته نبودن به تعلقات دنیوی، انفاق و دستگیری از نیازمندان از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) بود.

 

حجت‌الاسلام سعیدیان با اشاره به اینکه منطق حقیقی اسلام، مکتب اهل‌بیت(ع) است، اظهارکرد: مردم کشورهای اسلامی باید همواره مراقب فتنه‌های دشمنان باشند زیرا آنها در تلاش هستند تا مسلمانان را از مسیر اهل‌بیت(ع) خارج کنند.

 

گفتنی است، مداحی و سینه‌زنی پایان بخش این مراسم در بندر مرزی آستارا بود، همچنین امروز عاشقان اهل‌بیت(ع) در این شهرستان مرزی در سوگ شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با برپایی دسته عزاداری خیابانی از روبروی سپاه در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) در سوگ بانوی دو عالم به عزاداری پرداخته و اشک ماتم ریختند.

کد خبر 1135088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha