مسیر خوش ییلاق در شرق گلستان بازگشایی شد

بیکی گفت: جاده ترانزیتی خوش ییلاق در شرق گلستان که به سبب سقوط سنگ مسدود شده بود با تلاش گروه های راهداری عصر امروز به طور کامل بازگشایی شد.

«غلامرضا بیکی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: بخشی از جاده آزادشهر - شاهرود در محدوده معدن زمستان یورت که به دلیل ریزش کوه و سقوط سنگ ناشی از بارندگی‌ بسته شده بود با تلاش نیروهای راهداری پس از حدود 2 ساعت وقفه در تردد و مسدود شدن موقتی بازگشایی شد.
 

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: حوالی ساعت 14 امروز بعد از گزارش یک مورد ریزش کوه در حد فاصل معدن زمستان یورت جاده آزادشهر - شاهرود، نیروهای راهداری بلافاصله به محل اعزام شده و با تلاش چند ساعته و استفاده از لودر موفق به جابجایی سنگ‌ها از وسط جاده شدند.

 

وی گفت: با توجه به احتمال ریزش دوباره کوه به دلیل بارندگی‌، نیروهای راهداری یک دستگاه لودر را در محل حادثه امروز مستقر کردند تا در صورت لزوم در سریع ترین زمان ممکن مورد استفاده قرار گیرد.

 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، رانندگان برای آمد و شد در محورهای کوهستانی استان حتما با شماره ۱۴۱ تماس داشته و از آخرین وضعیت جاده اطلاعات لازم را دریافت کنند.

کد خبر 1135118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha