برگزاری عزاداری فاطمی با پای پیاده در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)

همزمان با سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) ، دوستداران اهل بیت (ع) در ورامین با برگزاری آئین‌های مختلفی و دسته عزاداری به عزاداری در سوگ شهادت بانوی دوعالم پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، شهرستان ورامین در سوگ دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت زهرای مرضیه (س) سراسر سیاه پوش شد و در سوگ مام آل بیت (ع) فرو رفت ؛ شهر ورامین چهره‌ای عزادار به خود گرفته‌ و تجمعات مذهبی با حضور مردمی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شده است.

در مرکز شهر ورامین و در مصلی بزرگ صاحب الزمان(عج) ظهر پنجشنبه ۱۶ دی ماه ، تجمع بزرگ عزاداران فاطمیه نیز برگزار شد؛ مردم با رعایت فاصله گذاری به عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) پرداختند و سیاه پوش بر سر و سینه زدند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جمع خبرنگاران نیز در مراسمی که به میزبانی مصلی صاحب الزمان(عج) در ورامین برگزار شد ، با اشاره به ویژگی‌های بارز شخصیتی حضرت زهرا (س) ، خواستار تلاش بیشتر دستگاه‌های مذهبی و فرهنگی برای شناساندن سیره دخت پیامبر (ص) شد.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه امروز بر ما است که تعالیم دینی و به خصوص سیره بزرگانی چون حضرت فاطمه (س) را به نسل جوان جامعه منتقل کنیم، گفت: عفت و پاکدامنی و ولایتمداری ویژگی‌هایی هستند که می‌بایست بر روی آن‌ها کار صورت گرفته تا به نسل جوان انتقال داده شوند.

عاشقان و ارادتمندان به آن حضرت به صورت پای پیاده از مصلی شهر تا گلزار شهدای سید فتح الله(ع) شهرستان ورامین عزاداری کردند.

کد خبر 1135128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha