دستگاه قضا پیگیر بازگشت کارخانه های مازندران به چرخه تولید باشد/لزوم پاسخ گویی مسئولان از عملکرد ضعیف در برپایی غرفه در اکسپو دبی

حجت الاسلام محمدی لائینی باتاکید براینکه دستگاه قضا باید پیگیر بازگشت کارخانه های مازندران به چرخه تولید باشد، گفت: مسئولان اجازه دهند عده ای عمده یا سهوا کارخانجات استان را به تعطیلی بکشانند و مردم بیکار شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۱۷دی) در خطبه های نمازجمعه مرکز مازندران اظهار کرد: همه شما نمازگزاران،عزاداران ایام فاطمیه و خودم رو به تقوا و پرهیزگاری سفارش می‌کنم. چیزی بهتر از تقوا نیست و باتقوا می‌شود همه خوبی‌ها را به دست آورد.

 

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه خروجی محافل و مجالس سوگواری ائمه اطهار(ع) باید تقوا پیشه گیری باشد، افزود:فرد بی‌تقوا آسیب‌پذیرتر است. ولی فرد باتقوا در هر موقعیتی قرار می‌گیرد منحرف نخواهد شد.

 

 

وی با تاکید براینکه باید از خدا بخواهیم تا با تقوا باشیم و از با تقواها پیروی کنیم چراکه یکی از بهترین نعمات خدا همین است، گفت: حضرت علی(ع) در فرازی از خطبه های خویش برای آمرزش دعا می کند و از خداوند متعال می خواهد مومنین و مومنات را ببخشد و بیامرزد.

 

 

خطیب جمعه ساری با بیان اینکه انسان باید با دین و با ایمان باشد، افزود: تلاش کنیم عاقبت بخیر باشیم و حین رخت بستن از دنیای مادی دیندار باشیم.

 

 

وی با تاکید براینکه عاقبت بخیر شدن یکی از مهمترین دعاها برای انسان است، گفت: برای همدیگر دعاکنیم که عاقبت بخیر شویم و دین دار از دنیا برویم.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هم در زندگی خود برای عاقبت بخیر شدن تلاش می کرد، خاطرنشان شد: سیره عملی و رفتاری ائمه معصومین(ع) نیز بیانگر رسیدن به این مهم یعنی عاقبت بخیرشدن است.

 

 

وی با اشاره به آئین تشییع شهدای گمنام و گرامیداشت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: قدردان حضور مردم شریف استان در محافل اقامه عزای فاطمی و تشییع و تدفین باشکوه شهدای گمنام و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در پذیرایی از سوگواران عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) هستیم.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به نمایشگاه اکسپو دبی و اینکه غرفه ایران در آن نمایشگاه خارج از شان ملت شریف ایران اسلامی است، افزود: جایگاه علمی،‌دینی،‌فرهنگی ایران اسلامی در این نمایشگاه به درستی نمایش گذاشته نشد.

 

 

وی به حماسه ۱۸دی ساری اشاره کرد و گفت: شهیدان عسکری توفیقی، محمودعلامه و سید حسن عابدین پور در این حماسه جان شیرین خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند که تکریم این شهدا و خانواده های معظم این شهدا وظیفه همگانی است.

 

 

امام جمعه ساری خواستار نصب تمثال این شهدا در میدان شهدای ساری و نامگذاری این میدان به میدان ۱۸دی شد.

 

 

حجت الاسلام محمدی لایئنی با ابراز گلایه مندی از توقف مراکز تولیدی و صنعتی استان، گفت: کارخانه کولر سازی ساری، کارخانه تخت سه لای شهید رجایی و... چرا از چرخه تولید خارج شدند باید کارشناسی و احیا شوند.

 

 

وی از دستگاه قضا خواست تا رسیدگی کنند که چرا کارخانه ها از چرخه تولید خارج می شوند و در آینده شاهد این اتفاقات نباشیم.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به فرموده رهبری در خصوص سردار سلیمانی، افزود: سردار سلیمانی به فرموده رهبری ملی ترین و امتی ترین فرد در ایران عزیز بوده اند.

 

کد خبر 1135219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha